2

عاملان مهم نوسانات نرخ ارز را در کشور شناسایی کنید؟

  • کد خبر : 59917
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۳

مردم ، بسیج و قوه قضاییه با کمال قاطعیت وارد عمل شوند و ریشه‌های نوسانات نرخ ارز را شناسایی و با آنها برخورد همه جانبه کنند.

آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه مشهد در حرم رضوی اظهار کرد: نوسانات نرخ ارز را مهمترین عامل مشکلات اقتصادی مردم دانست. این نوسانات ربطی به تحریم‌ها و مدیریت بخش‌های مختلف ندارد و برخی وارد کنندگان و سرمایه داران که با سوء استفاده از شرایط اقتصادی اقدام به وارد کردن خودرو و لوازم لوکس با نرخ مرجع و فروش آن با سود ۳۰۰ الی ۵۰۰ برابر در کشور می‌کنند، عامل مهم نوسانات نرخ ارز هستند.

وی اظهار داشت: در شرایطی که دشمن با جنگ اقتصادی و تشدید تحریم‌ها، معیشت ملت را مورد هدف قرار داده است، این دسته از افراد، مردم را ملعبه سودهای کلان خود قرار دادند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: مردم ، بسیج و قوه قضاییه با کمال قاطعیت وارد عمل شوند و ریشه‌های نوسانات نرخ ارز را شناسایی و با آنها برخورد همه جانبه کنند.

وی افزود: شما مردم از ابتدای انقلاب اسلامی ثابت کرده‌اید که هر زمان مشکلاتی برای نظام جمهوری اسلامی و پای دفاع از آرمان های انقلاب به میان بیاید، مردانه در صحنه حضور یافته و با همراهی خود تنگناها را از سر راه نظام بر می‌دارید.

عضو مجلس خبرگان رهبری از مردم خواست این بار هم به میدان آمده و در شناسایی و برخورد با ریشه‌های اصلی نوسانات نرخ ارز با مسئولان و دست اندرکاران قوه قضاییه همراهی کنند.

وی وهابیت و القاعده را مزدور تمام عیار برای استکبار جهانی دانست و افزود: امروز دنیای اسلام و به ویژه جوانان اسلامی باید نسبت به خطر این جریان برانداز اسلامی بیدار باشند.

علم الهدی در بخش دیگری از سخنان خود با درخواست از علمای سنی به ویژه در منطقه شرق خراسان افزود: بنده از علمای بزرگوار و گرانقدر اهل تسنن خواهش می کنم جوانان و به ویژه طلاب جوان خود را از نفوذ وهابیت حفظ کنند.

وی ادامه داد: ما باید بدانیم سفرهای مشکوک بعضی از جوانان این منطقه به خارج از کشور و به خصوص به سرزمین پاکستان و ارتباط با گروه های وهابی اول قربانی‌ای که این حرکت ها می گیرد مرزنشینان غیور مرزهای شرقی کشور خواهد بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه علما و بزرگان اهل تسنن باید سعی کنند که نفوذ وهابیت نجس العین را از کشور از بین ببرند افزود: به لطف الهی و کمک حضرت بقیه الله الاعظم نیروهای امنیتی کشور بسیار هوشیار هستند.

وی افزود: نیروهای امنیتی کشور نسبت به کشف و از بین بردن شبکه‌های جاسوسی وهابیت از هیچ کوششی دریغ نمی کنند اما اهمیت دادن علمای اسلام به این مسئله یک ضرورت بسیار بزرگ و والا است.

علم الهدی همچنین با تأکید بر اینکه در هفته وحدت در داخل کشور شاهد سمبل وحدت ارزشمند و مؤثری از همراهی مجلس و دولت هستیم، جلسات مشترک دولت و مجلس را برای حل مشکلات اقتصادی مردم اقدامی بسیار ارزشمند توصیف کرد.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=59917

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر