4

آیت‌الله تسخیری به خوبی از اهداف و آرمان‌های انقلاب دفاع کرده است

  • کد خبر : 60214
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۷

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آیت‌الله تسخیری به خوبی از اهداف وآرمان‌های انقلاب دفاع کرده و از اول انقلاب به صورت فعال ایفای نقش کرده‌اند.

افق نیوز:سید محمدحسینی وزیر فرهنگ و ارشاد  اسلامی در همایش اسلامی نکوداشت “آیت‌الله تسخیری” که با حضور “علی‌اکبر ولایتی” مشاور عالی مقام معظم رهبری و جمعی از اندیشمندان و علمای داخلی و خارجی برگزار شد، در تشریح شخصیت آیت‌الله تسخیری گفت: وی مصداق بارز دایره‌الاسلام است. ایشان سفرهای بسیاری برای تبلیغ اسلام از شرق به غرب و از شمال تا جنوب برای دفاع از مبانی اسلام انجام داده‌اند.

وی تصریح کرد:‌ آیت‌الله تسخیری با احاطه و اشرافی که بر اسلام و فرهنگ غرب و شرق دارد در محافل مختلف و بیش از ۲۰۰ سمینار حضور فعال داشته است.

حسینی با اشاره به اینکه آیت‌الله تسخیری به خوبی از  اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کند، بیان داشت: دبیرکل مجمع تقریب باشند یا نه در تمامی ابعاد، وظایف خود را به انجام رساندند و از اول انقلاب به صورت فعال ایفای نقش کرده‌اند.

وزیر فرهنگ و ارشاد ادامه داد: آیت‌الله تسخیری در مجامع مختلف در دفاع از اصول اسلامی و در کنفرانس‌هایی نظیر قاهره و پکن مانع از غلبه افکار فمنیستی و سایر اندیشه‌های ضداسلامی شد. کتاب‌ها و مقالاتشان حاکی از تسلط ایشان بر مسائل مختلف بوده و علی‌رغم  کسالت، سختکوش، مبلغ و زمان‌‌شناس بوده‌اند که بیانگر عظمت و اراده عظیم ایشان است.

باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=60214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر