1

ما مراجعی داریم که کمر فعالیت‌های احزاب و گروه‌ها را می‌شکنند

  • کد خبر : 60901
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۹:۱۸

حجت‌الاسلام شجونی گفت:مردم ایران رهبری، علما و مراجع را با دل و جان قبول دارند و این موضوع آنها را از احزاب بی‌نیاز می‌کند.

حجت الاسلام جعفر شجونی درباره جایگاه و نقش احزاب در جامعه سیاسی ایران اظهار داشت: در کشور ما یخ حزب نمی‌گیرد، چون ما مراجعی داریم که کمر فعالیت‌های احزاب و گروه‌ها را می‌شکنند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: بسیاری از افراد به اتاق کمیسیون ماده ۱۰ احزاب در وزارت کشور می‌روند و مجوز حزب می‌گیرند اما معمولا در جامعه کارایی ندارند؛ چراکه مردم ایران رهبری، علما و مراجع را با دل و جان قبول دارند و این موضوع آنها را از احزاب بی‌نیاز می‌کند.

حجت‌الاسلام شجونی همچنین افزود: حزب در مملکت ما این‌گونه است که عده قلیلی دوره هم جمع می‌شوند و حزب تشکیل می‌شوند؛ بعضا این احزاب فامیلی و خواهر و برادری هستند.

وی با بیان اینکه معمولا احزاب در کشور ما فراگیر نمی‌شوند، عنوان کرد: البته بعضی از احزاب که در راستای ارزش‌ها حرکت می‌کنند، شهید داده‌اند و از سیاست سهم خواهی نمی‌کنند در جامعه فراگیر می شوند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز دراین باره به حزب موتلفه اسلامی اشاره کرد و گفت: این حزب به دلیل مبانی اعتقادی دینی و پایبندی به ارزش‌های انقلاب در بین مردم دارای اعتبار است.

باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=60901

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر