3

سوء استفاده منافقان از تصاویر قیام ۱۷شهریور

  • کد خبر : 40471
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۸

مسؤولینی که از نردبان شهدا بالا بروند و به پست و مقام برسند ولی به آرمان شهدا اعتناء نکنند، روز قیامت شهدا از آنها انتقام می‌گیرند

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: ۱۷ شهریور، پوست خربزه‌ای زیر پای رژیم شاهنشاهی بود. در آن روز،‌ رژیم به سیم آخر زد و مردم هم به سیم آخر زدند. ملت ایران مدیون شهدای ۱۷ شهریور هستند چرا که این قیام باعث سرنگونی رژیم پهلوی شد.
حجت الاسلام جعفر شجونی،‌ عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با رسا با اشاره به قیام ۱۷ شهریور و  چگونگی شکل‌گیری آن تصریح کرد: روز قبل از ۱۷ شهریور،‌ مردم تمام خیابان شمیران،‌ شهید بهشتی فعلی را پر کرده بودند و بعد از اقامه نماز توسط شهید بهشتی، به سمت خیابان و میدان آزادی رفتند، شهیدان بهشتی و محلاتی برای مردم سخنرانی کردند و جوانان در همانجا با هم قرار گذاشتند که فردا برای تظاهرات به میدان ژاله بیایند.
وی در ادامه افزود: تمیسار اویسی جنایتکار که یکی از جلادهای شاه بود، مثل سگ ولگرد به میدان ژاله حمله کرد و از چهار طرف جوان‌ها و مردم را به گلوله بست به گونه ای که وسط میدان،‌ انباشتی از اجساد شهدا جمع شد. من با کمک تعدادی از مردم چند شهید را برداشتیم و به بهشت زهرا بردیم و در آنجا بر جنازه چند شهید نماز خواندم.
حجت الاسلام شجونی با اشاره به سوء استفاده منافقین از عکس میدان شهدا اظهار داشت: عکس میدان شهدا طوری بود که جنازه‌ها مانند کیسه‌های کالاهای روی هم ریخته،‌ انباشته شده بودند و من در سفری که به یکی از شهرهای دانشجویی هند داشتم،‌ در آنجا یک چیز عجیبی از منافقین جنایتکار دیدم که عکس شهدای میدان ژاله را پخش می‌کردند و زیر عکس به سه زبان فارسی،‌ عربی،‌ انگلیسی و اردو نوشته بودند: «این سند جنایت خمینی در کردستان است.»
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به جنایت رژیم پهلوی در قیام ۱۷شهریور و علت سرنگونی آن اظهار داشت: ۱۷ شهریور، پوست خربزه رژیم شاهنشاهی بود و در آن روز،‌ رژیم به سیم آخر زد و مردم هم به سیم آخر زدند. ملت ایران مدیون شهدای ۱۷ شهریور هستند چرا که این قیام باعث سرنگونی رژیم پهلوی شد.
وی در ادامه،‌ با تأکید بر اینکه نباید آرمان شهدا فراموش شود، ابراز داشت: پیامبر(ص) فرموده اند: مسؤولینی که از نردبان شهدا بالا بروند و به پست و مقام برسند ولی به آرمان شهدا اعتناء نکنند، روز قیامت شهدا از آنها انتقام می‌گیرند و دست و پای و اعضای بدن آنها را قطع می‌کنند و این اعضا دوباره رویش می‌کنند و دوباره قطع می‌شوند.
حجت الاسلام شجونی در مورد دستاوردهای قیام ۱۷شهریور خاطر نشان کرد: قیام شهدا در ۱۷ شهریور پایان رژیم سلطنتی ستمشاهی بود. من در روز ۱۷ شهریور در بهشت زهرا(س) عده‌‌ای از زنان بد‌حجاب را دیدم که از دفن شهدا برمی‌گشتند و به صورت دسته جمعی شعار می‌دادند: «کار شاه تمام است/ خمینی امام است/ استقلال آزادی    آخرین کلام است».
وی در ادامه افزود: رژیم شاه وقتی دید که مردم آنها را نمی‌خواهند، از فرصت استفاده کردند و خانم فرح با ۳۸۴ چمدان و ۶۵ میلیون دلار از کشور فرار کرد.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز،‌ در توصیه به مردم برای حفظ انقلاب گفت: باید به جامعه تلقین کرد که ماه عسل انقلاب را حفظ کنند،‌ زیرا همه کشورها آرزوی انقلاب ما را داشتند و کشور ما الگو برای سایر جوامع است. ملت ایران باید با استقامت خود،‌ به دنبال مقام معظم رهبری باشند و از دستاوردهای انقلاب محافظت کنند
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=40471

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر