1

برنامه‌ریزی می‌شود چه تیمی بماند چه تیمی بیفتد

  • کد خبر : 61019
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۶

مدیرعامل باشگاه داماش نامه فسخ قرارداد خود با این باشگاه را به مالک داماش داد.

امیر عابدینی امرو پس از شکست تیم داماش مقابل ملوان انزلی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر نامه فسخ قرارداد خود با این باشگاه را به امیر قویدل مالک باشگاه تحویل داد.
عابدینی پس از استعفا گفت: اعتقاد راسخ دارم که در فوتبال ایران برنامه‌ریزی می‌شود که چه تیمی بیفتد، بماند و در کجای جدول باشد. تمام تلاش‌های ما زحماتی که برای بسته شدن تیم می‌گیریم تاثیرگذار نیست و همه چیز به جای دیگری بازمی‌گردد. گاهی شما موضوعی را درک می‌کنید اما نمی‌توانیم آن را وصف کنیم. برای این صحبت‌ها باید مستندات ارائه دهید. سند من داوری است. اشتباهاتی که پشت سر هم اتفاق می‌افتد. سند من آقای عسگری است. مگر می‌شود از همه اشتباهات دفاع کرد؟ همه یک چیز بگویند و ایشان چیز دیگری بیان کند. پنالتی که برای ما گرفته شد را ۱۰۰ تا کارشناس ببینند و نظرشان را اعلام کنند. برنامه ادامه مسابقات را هم ببینید. همه چیز بودار است هر روز باید دعوا کنیم و من دیگر توانم تمام شده است.
عابدینی تاکید کرد: تمامی این مسائل در کنار مشکلات عدیده‌ای مثل بدهکاری به هیئت فوتبال و زمین و زمان خسته‌مان کرده است. نیمکت را هم به هر مربی بدهیم هیچ کس را غیر از گواردیولا، مورینیو و فرگوسن قبول ندارد و فقط با آنها قهوه می‌خورد در این میان ما دیگر خسته‌ شده‌ایم.
وی در مورد اینکه آیا استعفا داده است اظهار داشت: من استعفایی نیستم بلکه باید فسخ قرارداد کنم و خودم،‌خودم را مستعفی کنم. ۱۵ روز پیش این موضوع را اعلام کردم و امروز این اتفاق کتبی شد. دو روز قبل از دیدار مقابل ملوان در دفترم اعلام کردم متن نامه را آماده کردم. البته این موضوع به این معنا نیست که داماش قرار است سقوط کند. من حرف‌هایم را خواهم زد و در ادامه از این تیم دفاع خواهم کرد.
مدیر عامل داماش در مورد اینکه آیا با حمید درخشان اختلاف دارد، تاکید کرد: با درخشان اختلاف ندارم اما او به هیچ صحبتی گوش نمی‌کند. با ایشان دو جلسه داشتیم و بحث کردیم. به او گفتم الان وقت استفاده از نیروهای جوان است اما یک مرتبه بازیکنی که ۵ ماه از شرایط بازی دور بوده به صورت فیکس به میدان می‌رود. زمین و زمان می‌گوید در این مسابقه استفاده از دفاع راست برزیلی خوب نیست و باید بازیکنی به میدان برود که شرایط این بازی را درک کند اما حرف‌ها را هیچ کس گوش نمی‌کند.
عابدینی افزود: من از درخشان بارها حمایت کردم و او را دوست دارم اما استنباط من این است که تیم در حال افتادن است و او هم هیچ حرفی را گوش نمی‌دهد تا به الان نه به رختکن رفتم و نه با بازیکنی جلسه گذاشتم. به او اختیار کامل داده ایم. اختیار کامل می دهیم تیم پایین می افتد، دخالت هم کنیم این موضوع را فریاد می زنند. شما بگویید پس ما چه‌کاره هستیم.
فارس
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=61019

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر