2

چشم های دنیا منتظر اقدامات و فعالیت های جمهوری اسلامی است

  • کد خبر : 62010
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۹

ضرغامی گفت: بیداری اسلامی در جهان و گسترش شاخ و برگ‌های انقلاب اسلامی ناشی از ویژگی‌های منحصر به فرد انقلاب اسلامی است.

مهندس ضرغامی در همایش تبیین مکتب دفاعی انقلاب اسلامی در آرا و اندیشه‌های امام و رهبری؛

افق(ofoghnews.ir) رئیس سازمان صدا و سیما در آئین اختتامیه همایش مکتب دفاعی انقلاب اسلامی در آراء و اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای(‌مدظله‌العالی) گفت: انقلاب اسلامی ایران دارای ماهیتی جهانی است زیرا اندیشه‌های انقلاب اسلامی هم اکنون در قلبهای مردم آزاده جهان رسوخ کرده است.

عزت الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما در آئین اختتامیه همایش مکتب دفاعی انقلاب اسلامی در آراء و اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با تقدیر از دانشگاه جامع امام حسین(ع) در برگزاری این همایش کاربردی اظهار داشت: دانشگاه جامع امام حسین (ع) از لحاظ علمی و تخصصی دارای جایگاهی مطمئن است که انجام فعالیت‌های علمی تحقیقاتی این دانشگاه به شدت برای آینده نظام جمهوری اسلامی مورد نیاز است.
وی افزود: دانشگاه جامع امام حسین (ع) می تواند با عرصه به هنگام دستاوردهای این همایش به پژوهشگران در راستای استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در ایجاد وحدت رویه موثر واقع شود.
رئیس رسانه ملی با اشاره به موضوع برگزاری این همایش خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی یک موهبت بی نظیر الهی است که به ملت ایران عرضه شده است که امروز شاهد فراگیری و صدور آن به تمام دنیا هستیم.
وی ادامه داد: بیداری اسلامی در جهان و گسترش شاخ و برگ‌های انقلاب اسلامی ناشی از ویژگی‌های منحصر به فرد انقلاب اسلامی است.
ضرغامی با تاکید بر لزوم و اهمیت شناخت جایگاه انقلاب اسلامی تشریح کرد: لزوم پاسداری و دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در شناخت دقیق جایگاه آن است.
وی تصریح کرد: ماهیت انقلاب اسلامی ماهیتی تهاجمی است چرا که با وقوع انقلاب اسلامی این انقلاب به سراسر دنیا صادر شد.
رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به هشدارهای امام و رهبری در خصوص جنگ نرم گفت: تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی حرکتی انفعالی و پر قدرت در مقابل ابعاد قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است.
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که وظیفه ذاتی پاسداری از دستاوردهای انقلاب بر عهده دارد در حوزه جنگ نرم نیز دارای توانمندی و ظرفیت‌های بسیار بالایی در مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان انقلاب است.
ضرغامی با تشریح ماهیت انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی دارای ماهیت جهانی است چرا که اندیشه های انقلاب اسلامی هم اکنون در قلب های مردم آزاده جهان رسوخ کرده است.
وی با تاکید بر لزوم هوشیاری در مقابل توطئه های دشمن ادامه داد: برخی در داخل کشور هوشیاری لازم را در مقابله با توطئه های دشمن ندارند و متوجه نیستند که چشم های دنیا منتظر اقدامات و فعالیت های جمهوری اسلامی است.
رئیس رسانه ملی با اشاره به لزوم وحدت در میان افکار و سخنان گفت: جایگاه انقلاب اسلامی ایران بر لزوم توجه جدی بر میان سخنان، توجه جدی به تولیدات تاکید دارد.
وی با اشاره به اقدامات رسانه های بیگانه و معاند اسلامی افزود: رسانه های بیگانه و معاند اسلام با هجمه های تبلیغاتی خود و بزرگ نمایی برخی از اظهار نظرها و اقدامات سطحی مسلمین سعی در ایجاد تفرقه در میان مسلمین و همچنین جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی دارند که لزوم هوشیاری در برابر توطئه های آنان را می طلبد.
ضرغامی با تاکید بر لزوم توجه به ماهیت ایدئولوژیکی انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ماهیتی ایدئولوژیکی دارد و این فرصتی بی نظیر در گسترش افکار و مبانی اعتقادی انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: با بررسی آیات قرآنی به اهمیت حفظ ویژگی های ایدئولوژیک انقلاب اسلامی پی می بریم.
رئیس سازمان صدا و سیما با تشریح نقش رسانه در تبیین مکتب دفاعی انقلاب اسلامی گفت: رسانه همانند رودخانه ای عظیم است که می تواند با اقدامات خود در تغییر معادلات جهانی اثرگذار باشد.
وی با اشاره به تحریم شبکه های جهانی ایرانی ادامه داد: تاثیرگذاری شبکه های جهانی ایران اسلامی بر تنویر افکار عمومی موجب شده است تا دشمنان اسلام علی رغم تمام شعارها و تعهدات خود مبنی بر حمایت از آزادی بیان و جریان آزاد اطلاعاتی اقدام به قطع پخش این شبکه ها نمایند.
رئیس رسانه ملی همچنین در پایان سخنان خود اقدامات سپاه را در حوزه سایبر بی نظیر و ستودنی دانست و این همایش را در شناخت و عرضه اقداماتی که پیشانی انقلاب را می سازد موثر و کار آمد دانست.

سپاه نیوز

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=62010

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر