2

از رسوایی‌های جدید امیر منطقه «الباحه» پرده برمی‌دارند+تصویر

  • کد خبر : 62101
  • ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۰

منابع نزدیک به شاهزاده مشاری بن سعود، امیر منطقه الباحه افشا کردند، وی برای اینکه به بزم‌های فساد خود در مجتمع مسکونی بیمارستان الباحه ادامه دهد، یک ویلای مجلل به مدیرکل بهداشت این منطقه اهدا کرد.

پایگاه خبری «مرآه الجزیره» به نقل از منابع نزدیک به شاهزاده «مشاری بن سعود»،‌ امیر منطقه «الباحه» در جنوب غربی عربستان سعودی از رسوایی‌های جدید امیر این منطقه پرده برمی‌دارد.
خبرگزاری فارس: رسوایی‌های شاهزاده سعودی از عربستان تا مونیخ
پایگاه خبری «مرآه الجزیره» در این‌باره می‌نویسد که این شاهزاده سعودی به «حسین الروای الرویلی»، مدیرکل امور بهداشت استان الباحه ویلای مجللی داخل یک مجتمع مسکونی وابسته به بیمارستان «ملک فهد» در شهر الباحه اهدا می‌کند.
این درحالی است که شاهزاده مشاری بن سعود به عنوان حاکم منطقه الباحه به رسوایی‌های جنسی و دست بردن در قوانین آموزش عربستان سعودی معروف است.
منابع نزدیک به این شاهزاده سعودی در خصوص اهدای ویلای مجلل مجتمع مسکونی بیمارستان ملک فهد الباحه می‌گویند که الروای در آن واحد هم تقاضای دریافت مبلغ سالیانه ۵۰ هزار ریال سعودی به عنوان هزینه مسکن را داشته و هم خواستار دریافت مسکن از وزارت بهداشت سعودی بود که در تعارض با هم قرار داشت.
به همین منظور و برای حل این تعارض شاهزاده مشاری برخلاف قوانین عربستان و در واقع با هدف فراهم کردن زمینه رفت و آمد راحت خود به مجتمع مسکونی ویلایی را به الروای در این مجتمع هدیه می‌کند.
منابع مذکور تاکید می‌کنند که شاهزاده مشاری به این ترتیب زمینه حضور راحت خود در این مجتمع برای برگزاری شب‌نشینی‌های خود در آن را به همراه برخی از اعضای کادر بیمارستان از تابعیت‌های مختلف فراهم می‌کند.
آنان می‌گویند که شاهزاده مشاری ۲۰۰ هزار ریال سعودی را تنها برای آماده کردن فضای مورد نیاز برای شب‌نشینی‌های خود در این ویلا هزینه می‌کند.‌
اما این منابع در ادامه به رسوایی‌های دیگری هم اشاره می‌کنند، از جمله اینکه مدیرکل امور بهداشت منطقه الباحه از روز ۲ فوریه محل کار خود را بدون اطلاع به وزارت بهداشت عربستان ترک کرده و برای تفریح با شاهزاده مشاری راهی آلمان شده است.
این منابع ادامه می‌دهند: از قضا وزیر بهداشت سعودی وقتی با مدیرکل امور بهداشت منطقه الباحه در مونیخ برخورد می‌کند، بسیار متعجب و در عین حال غافلگیر می‌شود و حضور بدون اطلاع الروای در آلمان منتهی به درگیری لفظی شدیدی بین این دو می‌شود.
آنان می‌گویند: در این بین شاهزاده مشاری به عنوان میانجی وارد درگیری این دو مسئول سعودی می‌شود و از وزیر بهداشت سعودی می‌خواهد، عدم حضور الروای در پست خود را غیبت موجه یا مرخصی سالیانه رد کند.
فارس
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=62101

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر