1

امیدوارم داور امشب با وجدان راحت بخوابد

  • کد خبر : 62578
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۴

چون تهرانی هستیم باید در دیدار رفت و برگشت میهمان پرسپولیس و استقلال باشیم. متاسفانه همه چیز در اختیار این دو تیم است و در عین حال شاهد بی‌عدالتی در قضاوت و مسائل دیگر هستیم.

 علی دایی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلالگفت: فکر می‌کنم نتیجه این بازی عادلانه نبود چرا که ما در هر دو نیمه خوب بازی کردیم و صاحب موقعیت‌هایی شدیم اما از آنها استفاده نکردیم.
وی افزود: تمام سعی خود را به کار می‌گیریم تا در زمین و با عواملی فوتبالی به نتیجه برسیم اما متاسفانه عوامل دیگر که روی آن حساب نمی‌کنیم نتیجه بازی را رقم می‌زنند. ما حساب یازده بازیکن تیم مقابل را می‌کنیم و نه بیشتر اما انگار نمی‌شود و باید فکری کنیم.

دایی ضمن تاکید بر اینکه بی‌عدالتی در فوتبال ایران موج می‌زند عنوان کرد: در حق تیم‌های تهرانی چون راه‌آهن ظلم می‌شود. ما چون طرفدار نداریم باید هر کاری که می‌خواهند با ما بکنند؟! چون تهرانی هستیم باید در دیدار رفت و برگشت میهمان پرسپولیس و استقلال باشیم. متاسفانه همه چیز در اختیار این دو تیم است و در عین حال شاهد بی‌عدالتی در قضاوت و مسائل دیگر هستیم.

وی با بیان اینکه همه دیدند امروز داور با تیم راه‌آهن چه کرد گفت: از نظر تاکتیکی در دفاع و حمله عملکرد خوبی داشتیم و پا‌به‌پای استقلال دویدیم اما روی یک اشتباه فردی نتیجه را واگذار کردیم. از نظر فوتبالی راه‌آهن بازنده این بازی نبود.

دایی در پاسخ به خبرنگاری که گفت ظاهرا محسن ترکی، داور این دیدار کارت خود را به همراهش نیاورده بود گفت: اتفاقا داور برای ما کارت آورده بود. او با اولین اعتراض، غلامپور را اخراج کرد مگر اوچه کرد؟ غلامپور هم مثل من و دیگر مربیان راه‌آهن نمی‌دانست چرا داور خطای بازیکن ما روی ساموئل را گرفت. مگر این بازیکن را مار زده بود؟! چرا داور خطاهای ما را می گرفت ولی از کنار خطاهای استقلالی ها به سادگی می گذشت؟

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گلایه‌های خود را با بیان این جمله که بی‌عدالتی تا کی ادامه داد و افزود: عمران‌زاده دو موقعیت مسلم گلزنی را با خطا از تیم ما گرفت اما عین خیال داور نبود. داور برای ما گردن‌کلفتی می‌کرد اما توجه‌ای به خطاهای استقلالی ها نداشت.

وی با بیان اینکه داور باید حداقل چهار کارت زرد به بازیکنان استقلال نشان می داد، اظهار داشت: چطور داور برای ما کارت به دست بود اما خطاهای راه‌آهنی ها را نمی‌دید. من باید این‌ها را بگویم، اگر نگویم چه کنم! حالا که این حرف‌ها را زدم می‌گویند دایی باخته و بهانه می‌گیرد اما باید بگویم من از عملکرد شاگردانم راضی هستم. آنها مردانه بازی کردند اما شرایطی رقم خورد که بازنده شدند.

دایی ضمن ابراز امیدواری از اینکه محسن ترکی با وجدان راحت بخوابد تصریح کرد: شما نگاه کنید ما هم بازی رفت مهمان استقلال بودیم و هم بازی برگشت، هم در بازی رفت داور به سود استقلال سوت زد و هم در بازی برگشت. دیگر نمی دانیم چه کنیم. چون ما ضعیف هستیم و طرفدار نداریم باید هر بلایی خواستند سرمان بیاورند؟

سرمربی راه‌آهن گفت: داور در زمین ما مترصد آن بود که برای استقلال خطا بگیرد چرا که این تیم بازیکنان بلند قامت دارد که شاید با بهره‌گیری از این قابلیت به گل برسند. از این بهتر داور چه کاری می توانست برای استقلالی ها انجام بدهد؟

وی اضافه کرد: نمی‌دانم این کار داور تعمدی بود یا نه چرا که از وجدان و درون هیچکس خبر ندارم اما این اتفاقاتی بود که در زمین دیده‌ام و صورت گرفته است. متاسفانه هیچکسی هم نیست که به حرف ما توجه کند. من به آقای فنایی ناظر بازی می‌گویم چرا داور کارت نمی دهد او می‌گوید به ناظر داوری می گویم. بعد از بازی ناظر بیاید و بگوید داور کارت زرد نداده؛ این چه دردی از من دوا می‌کند آیا امتیازات ما بر می‌گردد؟

دایی با یادآوری اینکه تیمش به نیم فصل اول از نظر فوتبالی بهتر کار می‌کند گفت: امروز دستم بسته بود و چند بازیکن خود را نداشتم. شما مطمئن باشید اگر کاسترو، علی‌عسگر و پاشایی بودند وضع ما بهتر از این می‌‌شد. متاسفانه بازیکن جوان ما مجتبی شیری هم دیروز نتوانست سر تمرین بیاید و از فهرست ۱۸ نفره تیم کنار رفت. اینها هم از اتفاقات نادری است که در فوتبال ما می‌افتد و برای من جالب است.

سرمربی راه‌آهن در خصوص بازی این تیم مقابل سپاهان گفت: در بازی بعدی مقابل سپاهانی قرار می‌گیریم که برای قهرمانی می‌جنگد. امیدوارم در این بازی عدالت اجرا شود و داور نه به سود ما نه به ضرر ما سوت بزند. من اگر عدالت اجرا شود و ببازیم هیچ گلایه‌ای نمی کنم.

وی تصریح کرد: اینکه می بینم حق تیم ما را ضایع می کند عصبانی ام می کند. من به بازیکنان تیمم هیچ اعتراضی ندارم و حتی پس از مسابقه به محمدی گفتم ناراحت نباشد چرا که یک سر فوتبال برد است و سر دیگر آن باخت اما اینکه داور بیاید و اشتباهات پی در پی کند را تحمل نمی کنم. اینها است که من را ناراحت می کند بازهم تاکید می کنم از عملکرد تیمم راضی هستم و چشم امیدم به آینده است.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=62578

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر