3

مقام معظم رهبری با سخنان قاطع خود حجت را برهمه تمام کرد

  • کد خبر : 64114
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۲

نمایندگان مجلس به عنوان سربازان ولایت با وحدت و همدلی مردم و مسئولان تلاش دارند با اتخاذ تدابیر لازم فرمایشات مقام معظم رهبری را عملیاتی کنند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، رهنمودهای روز گذشته مقام معظم رهبری را در جمع مردم ولایتمدار آذربایجان شرقی فصل الخطاب همه مسئولین، مردم و دلسوزان نظام و انقلاب برشمرد و افزود: مقام معظم رهبری امروز با سخنان قاطع و عالمانه خود حجت را برهمه تمام کرد.

ارسلان فتحی پور در جمع خبرنگاران گفت: باید همه مسئولان و دست اندرکاران در قوای سه گانه با سرمشق قرار دادن منویات مقام عظمای ولایت در تحکیم اهداف والای نظام و انقلاب دراین برهه حساس کنونی تلاش مضاعف کنند.

وی تأکید کرد: نمایندگان مجلس به عنوان سربازان ولایت با وحدت و همدلی مردم و مسئولان تلاش دارند با برنامه ریزی مناسب و اتخاذ تدابیر لازم فرمایشات مقام معظم رهبری را عملیاتی کنند.

وی وحدت و همدلی و تلاش در جهت گره گشایی از مشکلات مردم، پرهیز از سخنان تفرقه آمیز و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری را نیاز امروز جامعه اسلامی ذکر کرد و افزود: همه باید مواظب باشیم تا دشمنان از حرکات و سخنان ما بهره برداری سیاسی نکنند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم های دشمنان نظام و انقلاب با همت پولادین تلاشگران عرصه تولید و سازندگی به فرصتی برای خودکفایی تبدیل شده و امروز دشمنان نیز خود اذعان می کنند که تحریم ها و فشارهای کشورهای استکباری آمریکا و اروپا تأثیر چندانی در اقتصاد کشور نداشته است.

وی افزود: امروز دشمن وحدت بین مردم و مسئولان را نشانه گرفته و می خواهد با این ترفندها نخ نما شده تفرقه و خللی در مسیر پیشرفت و ترقی میهن اسلامی بوجود آورند که قطعاً دراین توطئه نیز با رهنمودهای دیدبان امین انقلاب و نظام و بصیرت و دشمن شناسی ملت آگاه ایران ناکام خواهد ماند.

وی افزود: همچنانکه ملت ایران با حضور میلیونی و بی سابقه خود به دشمنان نظام و انقلاب اعلام کردند که با وجود تحریم‌های اقتصادی، ملت ایران با اقتدار و صلابت در صحنه های مختلف انقلاب حضور دارند و ملاک و معیار و شاخص اصلی برای مردم ولایت بوده و در تبعیت از ولایت استوارتر از گذشته در صحنه حضور خواهند داشت و با این حضور ملت ایران بصیرت و رشد انقلابی خود را به دنیا نشان دادند.

فتحی پور، اقتصاد مقاومتی و تدبیر لازم دراین خصوص را مهمترین راهکار برای گذر از تحریم‌ها و فشارها ذکر کرد و افزود: با تیزبینی و بصیرت مردم و مسئولان توطئه های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی می شود و با این وجود و تلاش جهادگران عرصه اقتصاد با تفکر بسیجی حربه تحریم کارآیی و کارآمدی خود را از دست داده است و ایران اسلامی امروز به یک کشور سربلند و قدرتمند در عرصه های مختلف هوافضا، نانو، سلول های بنیادین، انرژی هسته ای، صنایع دفاعی و فناوری های نوین تبدیل شده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: همه باید تلاش کنیم تا با ساز و کاری مناسب و با جلوگیری از خام فروشی نفت، مواد نفتی را با تبدیل به احسن در صنایع بالادستی و پایین دستی و تبدیل به مشتقات نفت کشور را به سمت تولید و بهره وری مناسب پیش ببریم و با توانمند سازی اقتصاد کشور بار دیگر در جبهه اقتصادی نیز توطئه دشمن را نقش برآب کنیم.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=64114

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر