2

چرا مسئولین نظام خودشان را گم می‌کنند؟

  • کد خبر : 64584
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۹

حجت الاسلام محمد تقی رهبر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: مسئولین ما چرا باید کاری کنند که مقام معظم رهبری وارد میدان شوند و وقتی مقام معظم رهبری فرمودند استیضاح مصلحت نیست چرا برخی پا فشاری کردند.

امام جمعه موقت اصفهان در گفتگو با مهر افزود: مقام معظم رهبری پیشتر از این نیز بیان کرده بودند که استیضاح نکنید ولی متاسفانه تعدادی وارد ماجرا شدند و این مسائل پیش آمد که قضایای بسیار بدی بود که ناراحتی مردم و مقام معظم رهبری را به همراه داشت.

چرا مسئولین نظام خودشان را گم می‌کنند

وی ادامه داد: چرا مسئولین نظام با تجاربی که دارند وارد یک مسئله می‌شوند و چرا تجربه سیاسی نداریم و خودمان را گم می‌کنیم و در واقع متنبه نمی‌شویم که این کارها غلط است.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: نباید به گونه‌ای رفتار کنیم که مقام معظم رهبری وارد شوند و در صورتی که عقل سیاسی در کشور باشد و حرکات ما با علم، تقوا، بصیرت و آگاهی دشمن شناسی باشد این مسائل پیش نمی‌آید.

آمریکا می‌خواهد توپ را به زمین حریف بیندازد
رهبر در ادامه افزود: مقام معظم رهبری در خصوص آمریکا نیز تاکید کردند تا بسیاری از سوء تفاهم ها مطرح شود چون آمریکا توپ را در زمین حریف می‌اندازد و از یک طرف با تحریم‌های خود فشار را بر ایران زیاد می‌کند و از طرف دیگر پیشنهاد مذاکره می‌دهد.

رهبر ادامه داد: آمریکا می‌خواهد با این حرکت خود بهره برداری سیاسی کند که در این خصوص مقام معظم رهبری در سخنرانی خود جواب این مسئله را دادند.

نماینده اسبق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچیک از مسئولین کشور حق ندارد سخن از مذاکره با آمریکا را به میان بیاورد و در واقع این موضوع سیاست کلی نظام است.

برخی بیهوده به سخنان آمریکا دل خوش می‌کنند

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: برخی از مسئولین بیهوده به سخنان آمریکا دل خوش می‌کنند و در این خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری فصل الخطاب است.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: تذکراتی نیز که در این خصوص مطرح شد به خاطر این است که نوعی از پیشنهادهای آمریکا افشاگری کند و آنها از یک طرف می‌گویند ما آماده مذاکره هستیم و از طرف دیگر ئایره تحریم و فشار خود را تنگ تر می‌کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=64584

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر