2

کمبود قوانین ،فسادهای مالی را شکل می دهد

  • کد خبر : 64762
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۹

عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت های تغییر برخی از قوانین اقتصادی گفت: کمبود قوانین فسادهای مالی را شکل می دهد.

به گزارش افق حجت الاسلام و المسلمین موسی غضنفرآبادی بیان کرد: برخی از قوانین در حوزه اقتصادی به راحتی دور می خورند و این کمبود قوانین زمینه ساز فسادهای مالی می شود.
نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر با اشاره به برخورد قاطع دستگاه قضا در صدور حکم محکومان اختلاس سه هزار میلیاردی، اظهار داشت: این پرونده بسیار خوب جمع شد و احکام بسیار قاطعی برای آن صادر گردید. یقینا با رویکرد اتخاذ شده از سوی دستگاه قضا ذهنیت مثبتی نسبت به عملکرد این قوه در ذهن مردم نقش بسته است.
این عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مجریان قانون کمبودها و کاستی های قوانین را بهتر از هر کس دیگری درک می کنند لذا ضروری است در صورتی که اطلاعی در مورد نقص قانون به دست آوردند موضوع را گزارش کنند تا در اولین فرصت اقدام به رفع آن شود این در شرایطی است که اگر مجلس شورای اسلامی به این نکته برسد که قوانین داره نقاط ضعف هستند و باید اصلاحاتی بر روی آنها انجام گیرد به موضوع ورود پیدا کرده و نسبت به رفع آن اقدام می کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=64762

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر