1

واردات ۵۰۰ دستگاه پورشه از طریق ابوموسی

  • کد خبر : 64811
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۴

رئیس کمیسیون شوراها با بیان اینکه اخیرا خبر رسیده تعداد ۵۰۰ دستگاه خودروی لوکس پورشه از طریق جزیره ابوموسی به کشور وارد شده گفت: مرجع واردکننده و ارز تخصیصی به این خودروهای لوکس مبهم است.

 امیر خجسته در گفتگو با مهر، با اشاره به تذکر کتبی امروز خود به وزیر صنعت معدن و تجارت در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و با طرح این سوال که ۵۰۰ خودروی پورشه توسط چه کسی و با چه ارزی وارد کشور شده است، گفت: اخیرا خبر رسیده تعداد ۵۰۰ دستگاه خودروی لوکس پورشه از طریق جزیره ابومسی به کشور وارد شده که مرجع واردکننده و ارز تخصیصی به آن مبهم است.
رئیس کمیسیون شوراها با اشاره به مأموریت واردات خودروی لوکس با حجم مصرف بنزین بالا به کشور گفت: در حالیکه شرایط اقتصادی کشور نیاز به آرامش و ثبات داشته و بسیاری از مردم در تامین معیشت روزانه خود مشکل دارند، معلوم نیست ۵۰۰ دستگاه خودرو با این قیمت نجومی به چه طریق و به چه ارزی وارد کشور شده است.
وی با اشاره به فرمان هشتم دی رهبر معظم انقلاب در تاکید اخیر ایشان مبنی بر مبارزه با مفاسد اقتصادی از عزم جدی مجلس و کمیسیون متبوع خود برای ریشه یابی و مبارزه با مفاسد اقتصادی خبر داد و گفت: با توجه به دستور رهبری برای مبارزه با مظاهر مفاسد به خصوص فساد اقتصادی کمیسیون شوراها با قاطعیت و با رصد کردن اتفاقاتی از این دست به مبارزه جدی با اخلال گران امنیت کشور خواهد پرداخت.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=64811

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر