2

طرح استقبال از نوروز تا ۱۶ فروردین در منطقه ۲۱ ادامه دارد

  • کد خبر : 66706
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۷

معاون اجرایی اداره کل برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران در بازدید خود از طرح های در حال اجرای طرح استقبال از نوروز منطقه ۲۱ عملکرد این منطقه را در اجرای این طرح مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش افق معاون اجرایی اداره کل برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه نظافت و زیبایی بصری شهر یکی از مهمترین موضوعاتی است که در اجرای طرح استقبال از نوروز باید به آن توجه کرد گفت : یکی از انتظارات به حق شهروندان از مدیران ارشد در شهرداری تهران آن است که در انجام وظایف ذاتی خود که همان رفت و روب و نظافت شهر و محله است تلاش مستمری داشته باشند . این در حالی است که این خواسته به حق شهروندان در برخی از ایام سال از جمله پایان  سال و آغاز سال جدید به مراتب بیشتر می شود .

وی افزود: اهمیت این موضوع مدیران شهری را بر آن داشته تا با اجرای طرحی به نام طرح استقبال از نوروز ( فصل همدلی )  و انجام کارهای فوریتی از جمله رفت و روب ، پاکسازی ، شستشوی المانهای شهری و … شهر را برای استقبال از نوروز آماده کنند .

معاون اداره کل برنامه ریزی و توسعه شهری ادامه داد:  با توجه به اینکه منطقه ۲۱ در مدخل ورودی و خروجی شهر تهران قرار دارد و مسافران نوروزی برای ورود به این شهر از شریان های عبوری این منطقه برای تردد استفاده خواهند کرد ، اقدامات این منطقه در طرح استقبال از نوروز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید از جوانب مختلف به این موضوع نگاه شود .

در ادامه این بازدید امیر حسین جابر انصاری معاون خدمات شهری و زیست محیطی شهرداری منطقه ۲۱ با ارائه گزارشی به بخشی از فعالیت های انجام شده در طرح استقبال از نوروز ۹۲ در این منطقه اشاره کرد .

به گفته وی  پاکسازی ، شستشو ، نظافت و لایروبی انهار ، تسطیح خاک ، جمع آوری خاک و نخاله ، نصب  مخازن زباله جدید در نقاط مورد نیاز ، جمع آوری خودروهای فرسوده ، رنگ آمیزی جداول ، نورپردازی و نصب پرچم های رنگی در سطح بزرگراه ها و میادین اصلی ، پیرایش فضای سبز و … از جمله مواردی بود که در طرح استقبال از نوروز ۹۲ تا کنون در این منطقه انجام شده است.

به گفته انصاری این طرح در منطقه ۲۱ از ابتدای بهمن آغاز شده است و تا ۱۶ فروردین ۹۲ نیز ادامه خواهد داشت.

گفتنی است معاون اجرایی اداره کل برنامه ریزی و توسعه شهری در شهرداری تهران از محلات ۱۷گانه این منطقه و نواحی ۳ گانه آن بازدید کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=66706

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر