1

برادر کشی شد!

  • کد خبر : 66768
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۰

قانون نانوشته ای در فوتبال داریم که می گوید تیمی که گل نمی زند گل می خورد و این اتفاق برای ما افتاد. متاسفانه گل را هم خیلی دیر دریافت کردیم شاید اگر زودتر آن گل را می خوردیم می توانستیم جبران کنیم اما در دقیقه ۹۱ فرصت زیادی نداشتیم.

حسین ابن‌قاسم در مورد شکست تیمش بعد از ۱۹ هفته مقابل نفت آبادان گفت:‌ برادر کشی چگونه است این اتفاق همان برادر کشی بود (با خنده) البته این موضوع را به شوخی بیان می کنم. در این دیدار موقعیت های زیادی داشتیم. قانون نانوشته ای در فوتبال داریم که می گوید تیمی که گل نمی زند گل می خورد و این اتفاق برای ما افتاد. متاسفانه گل را هم خیلی دیر دریافت کردیم شاید اگر زودتر آن گل را می خوردیم می توانستیم جبران کنیم اما در دقیقه ۹۱ فرصت زیادی نداشتیم.

وی در مورد اینکه این باخت می تواند فولادی ها را در ادامه مسابقات هوشیار تر کند، اظهار داشت: در جلسه ای که داشتیم این موضوع را مطرح کردم. این برد برای نفت آبادان که تیم بسیار خوبی است و واقعا حیف است که به لیگ پائین تر سقوط کند می تواند شوک مثبتی باشد که در ادامه با روحیه بیشتری به میدان بروند. همچنین برای ما نیز می تواند هشداری باشد که در ادامه عملکرد بهتری داشته باشیم و در دیدارهایی که داریم با کسب امتیازات در کورس قهرمانی حاضر باشیم.

سرپرست تیم فولادخوزستان در مورد اینکه فرکی با قاطعیت اعلام کرده سهیمه آسیایی را کسب می کنند، اظهارداشت: صددرصد این اتفاق می افتد و قصد و نیت ما همین است. تراکتورسازی با فولاد، سپاهان و استقلال بازی دارد و همین باعث می شود که صدر نشینان در دیدار های رو در رو امتیاز از دست بدهند که ما می توانیم با بهره بردن از آن خودمان را به بالای جدول برسانیم. زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده و اگر امتیازات پیش رو را بگیریم می توانیم بالا بیائیم.

ابن‌قاسم در مورد دیدار هفته آینده فولاد مقابل گهر دورود عنوان کرد: تجربه بازی مقابل نفت آبادان نشان می دهد که تیم های پائین جدولی با تمام توان به میدان می آیند و می خواهند در این هفته پایانی امتیازات را کسب کنند. باید هوشیار باشیم و در این دیدار با ارائه یک بازی منطقی و رو به جلو هر ۳ امتیاز را کسب کنیم و رقابتمان را در کورس تیم های بالای جدولی ادامه دهیم.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=66768

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر