1

بازگشت کریستوفر نولان به دنیای بتمن

  • کد خبر : 67622
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۴

کریستوفر نولان کارگردان سه گانه بتمنی «شوالیه تاریکی» که گفته بود قسمت تازه‌ای از این فیلم را نمی‌سازد، دوباره به دنیای مرد خفاشی برمی‌گردد.

به گزارش افق این فیلم‌ساز محبوب منتقدان قصد دارد در یک همکاری تازه با کمپانی برادران وارنر، در تولید «لیگ عدالت» همکاری کند.

«لیگ عدالت» یکی از قصه‌های معروف ابرقهرمانانه و کمیک استریپی شرکت انتشاراتی دی سی کامیکز است. این شرکت در تولید نسخه سینمایی این قصه هم مشارکت خواهد داشت.

کمپانی برادران وارنر چند ماه است که بحث تولید مشترک نسخه سینمایی «لیگ عدالت» را با همکاری شرکت دی سی کامیکز اعلام کرده است.

تازه‌ترین خبر در رابطه با این پروژه، همکاری کریستوفر نولان به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان آن است و احتمال دارد، کار نگارش فیلم‌نامه آن را انجام دهد.

این قصه کمیک استریپی هم مثل قصه «آونجرز / انتقام‌گیران» (که تبدیل به یک فیلم سینمایی شد و تابستان گذشته با فروشی ۶۰۰ میلیون دلاری، لقب پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۱۲ سینمای آمریکا را گرفت) گروهی از ابرقهرمانان فناناپذیر کمیک استریپی دی سی کامیکز را دور هم جمع می‌کند.

به این ترتیب، کریستین بل که تابستان گذشته و پس از اکران عمومی «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» لباس بتمن را از تن درآورد، دوباره در «لیگ عدالت‌» آن را به تن خواهد کرد و در نقش بتمن/ مرد خفاشی بازی می‌کند.

هنری کاویل هم در مقام سوپرمن را تابستان سال جاری میلادی، به روی پرده سینماهای کشورهای مختلف جهان می‌فرستد.

برخی اخبار تأیید نشده حکایت از آن می‌کند که کمپانی برادران وارنر تولید «لیگ عدالت» را در صورتی به شکلی جدی دنبال خواهد کرد که «مرد آهنین» در جدول گیشه نمایش سینماها با فروش و موفقیت بالایی روبرو شود.

اما حالا که کریستوفر نولان هم با پروژه «لیگ عدالت» همکاری دارد، کمپانی برادران وارنر می‌تواند بر روی موفقیت بالای مالی و انتقادی آن حساب کند.

گفته می‌شود این فیلم هم مثل «آونجرز» با هزینه کلان ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون دلاری تولید خواهد شد. به دلیل هزینه‌های کلان تولید «لیگ عدالت» است که کمپانی برادران وارنر نسبت به ساخت آن نگران است و تردید دارد.

هنوز کارگردانی برای «لیگ عدالت» انتخاب نشده است. ولی احتمال زیادی وجود دارد زک اشنایدر امر ساخت آن را برعهده بگیرد. این اکشن ماجراجویانه و ابرقهرمانانه برای تابستان سال  ۲۰۱۵ آماده نمایش می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=67622

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر