1

شهروندان اطلاع رسانی کردند، سارق دستگیر شد

  • کد خبر : 67639
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۷

سرهنگ گلستانیان، صبح امروز از دستگیری یک سارق منزل در محدوده شهرک لاله با همکاری خوب شهروندان و اطلاع رسانی به موقع آنها خبر داد.

به گزارش افق سرهنگ محمد گلستانیان، کلانتر ۱۶۴ قائم، صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پلیس، ضمن اشاره به دستگیری یک سارق منزل در شهرک لاله از اطلاع رسانی به موقع همسایه ها و کمک به دستگیری متهم سخن گفت.

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت:” نیمه شب گذشته واحد گشت انتظامی این یگان در محدوده مذکور در حال گشتزنی بود که تعدادی از شهروندان ساکن این محدوده به آنها مراجعه کرده و اعلام کردند که یک سارق در منزلی که خالی از سکنه است در حال سرقت می باشد.

وی ادامه داد:” بلافاصله تیم گشت کلانتری وارد عمل شده و با راهنمایی های شهروندان راه های خروجی و فرار متهم را بسته و با هماهنگی های انجام شده از سوی مقام قضایی وارد منزل فوق شدند.

سرهنگ گلستانیان، افزود:” زمانی که ماموران وارد منزل فوق شدند مشخص شد که فردی نقاب به صورت با کیسه ای در دست در حال زیر و رو کردن اموال و اشیاء منزل است و هر چیزی را که به ظاهر قیمتی است، به درون کیسه خود می اندازد.

کلانتر ۱۶۴ عنوان داشت:” بلافاصله این متهم در یک اقدام غافلگیرانه بازداشت شده و در حالی که از تعجب حرفی برای گفتن نداشت به همراه اموال مسروقه و تعدادی از شهروندان به عنوان شاهد ماجرا به کلانتری منتقل شد.

وی تصریح کرد:” متهم تحت بازجویی های انجام شده خود را “علیرضا” معرفی کرده و عنوان نمود که با زاغ زنی خانه های خالی از سکنه در شمال تهران اقدام به سرقت از آنها می کند و تا کنون سه بار اقدام به سرقت از منازل این محدوده کرده است.

سرهنگ گلستانیان، اظهار داشت:” در بازرسی از وسایل متهم یک دسته شاه کلید و تعدادی تجهیزات و لوازم قیمتی منزل کشف که به همراه متهم به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ برای تحقیقات تکمیلی منتقل شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=67639

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر