2

سارق خودروهای جنوب پایتخت گیر افتاد!

  • کد خبر : 78564
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۸

کلانتر ۱۷۱ از شناسایی و دستگیری دو سارق سابقه‌دار خودرو هنگام تردد با خودروی مسروقه در محدوده استحفاظی خود خبر داد.

 

محمدحسین هاشمی از شناسایی و دستگیری دو سارق سابقه‌دار خودرو هنگام تردد با خودروی مسروقه در محدوده استحفاظی خود خبر داد و به تشریح جزئیات این خبر پرداخت.
این مقام انتظامی گفت: با شکایت یکی از شهروندان تهرانی ساکن محدوده مذکور مبنی بر سرقت خودروی سواری‌اش از مقابل منزل، اقدامات مأموران این کلانتری برای شناسایی و بازداشت سارق یا سارقان خودرو آغاز شد.
هاشمی افزود: مشخصات خودروی مذکور از شاکی دریافت و به تمامی گشت‌های انتظامی و راهنمایی و رانندگی مستقر در محدوده فوق ارسال شد که متعاقب آن گشت‌های انتظامی مستقر در محدوده به ردیابی و شناسایی خودرویی با چنین مشخصات پرداختند تا اینکه یکی از تیم‌های گشت انتظامی در محدوده مذکور این خودرو را شناسایی کرد.
کلانتر ۱۷۱ عنوان کرد: با شناسایی خودرو، مأموران سرنشینان آن را تعقیب کرده و به وی دستور توقف دادند، اما راننده و سرنشین آن بی‌توجه به دستور پلیس سعی کرد با انجام حرکات نمایشی و ویراژ دادن از دست مأموران بگریزد که این امر به تعقیب وی منجر شد تا اینکه دقایقی بعد خودرو متوقف و متهمان بازداشت و به کلانتری منتقل شدند.
هاشمی در پایان تصریح کرد: با انتقال متهمان به کلانتری بازجویی از آنها آغاز شد که در بررسی‌های انجام شده، مشخص شد که این خودرو متعلق به شاکی است؛ طی بررسی‌های انجام شده متهمان به جرم خود اعتراف و پس از صورتجلسه به پلیس آگاهی معرفی شدند.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=78564

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر