2

چاوز بدون شک در انتخابات ریاست جمهوری آتی شرکت خواهد کرد.

  • کد خبر : 7058
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرنگار فارس در منطقه آمریکای لاتین، “هوگو چاوز ” رئیس جمهور ونزوئلا پس از بازگشت از کوبا و طی دوران شیمی درمانی مرحله اول خود، در کاراکاس اعلام کرد که حال او از زمانی که کشور را ترک کرد بسیار یهتر است. بازگشت رئیس جمهور از فرودگاه “مایکتیا ” به صورت زنده از […]

به گزارش خبرنگار فارس در منطقه آمریکای لاتین، “هوگو چاوز ” رئیس جمهور ونزوئلا پس از بازگشت از کوبا و طی دوران شیمی درمانی مرحله اول خود، در کاراکاس اعلام کرد که حال او از زمانی که کشور را ترک کرد بسیار یهتر است.

بازگشت رئیس جمهور از فرودگاه “مایکتیا ” به صورت زنده از طریق شبکه های تلوزیونی پوشش داده می شد و خبرنگارن و تصویربرداران رسانه های مختلف نیز در آنجا حضور داشتند.

چاوز اعلام کرد که یک هفته پس از شیمی درمانی پزشکان اعلام کرده اند که هیچ اثری از سلول های سرطانی در بدن او مشاهده نمی شود.
وی ماه گذشته تحت دو عمل جراحی برای خارج کردن یک کیست و تومور سرطانی قرار گرفت.
در ۱۹ ژولای وزیر دارایی ونزوئلا اعلام کرد که چاوز بدون شک در انتخابات ریاست جمهوری آتی شرکت خواهد کرد.

پیش از سفر چاوز به کوبا برای بار دوم، قسمتی از وظایف خود در دولت را به وزیر دارایی و معاون اول خود محول کرد.

بعضی گزارشها حاکی از این است که چاوز نیاز به شیمی درمانی بیشتری دارد که ممکن است این درمان در برزیل صورت بگیرد.

هوگو چاوز رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرد در انتخابات سال ۲۰۱۲ هم شرکت می کند تا مسیر تغییری که از سال ۱۹۹۹ در کشور آغاز شده را ادامه دهد.

چاوز گفت ” من دلایل پزشکی، علمی، انسانی، عاطفی، سیاسی دارم که به ریاست دولت ادامه بدهم و با قدرت بیشتری از قبل یه این کار خواهم پرداخت.

وی در ادامه اظهار داشت که هیچ وقت به این فکر نکرده که از زیر بار مسئولیت شانه خالی کند و به راهی که آغاز کرده همواره ادامه خواهد داد.

چاوز در پاسخ به گمانه زنی ها در مورد برخی از اظهارات مخالفانش مبنی برعدم توانایی وی در ادامه راه ریاست جمهوری به علت مسائل جسمی، تصریح کرد که اگر چنین بود و دچار مشکل روحی یا جسمی بود، در اولین فرصت از این مسئولیت کنار می رفت اما این توانایی در او وجود دارد و همچنان به مسیر خود ادامه می دهد.

رئیس جمهور ونزوئلا افزود که پس از بیرون آوردن تومور سرطانی از بدنش او احساس آرامش روحی و مزاجی را در خود احساس می کند.

چاوز همچنین گفت که او مرحله اول شیمی درمانی را هفته پیش در کوبا به پایان رسانده اما برای این که امکان بازگشت سلولهای سرطانی به کلی از بین برود ممکن است به مرحله دیگری از درمان نیاز باشد.

وی خاطر نشان کرد: با وجود رژیم غذایی سخت و چکاپهای مداوم، مسئولیت های خود را به طور مستمر ادامه می دهد. من باید از بدن خود مراقبت کنم تا بتوانم به زندگی و مبارزه ادامه بدهم در راهی که کوتاه نخواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7058

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر