1

کشف ۱۰۴ میلیون ریال کالای قاچاق در تربت حیدریه

  • کد خبر : 73344
  • ۱۸ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۸

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه از کشف بیش از ۱۰۴ میلیون ریال کالای قاچاق دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش افق محمدامین شاهرخی ظهر امروز  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید شیردل کامه این فرماندهی در راستای جلوگیری از قاچاق کالا، در بازرسی از خودروهای عبوری که از استان‌های جنوبی به مقصد مشهد عزیمت می‌کردند به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و خودرو را جهت بازرسی بیشتر به داخل ایستگاه هدایت کردند.

وی افزود: ماموران مستقر در ایستگاه پس از هدایت خودرو به داخل پارکینگ در بازرسی دقیق از بار مسافران مقدار ۸۵ کیلو البسه خارجی، ۶۰ جفت کفش خارجی و ۵۳ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار به ارزش تقریبی ۱۰۴ میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ شاهرخی ادامه داد: در این رابطه ۶ نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مقامات قضایی جهت سیر مراحل قانونی معرفی شدند.

وی در ادامه از انهدام باند سارقان داخل خودرو در شهرستان خبر داد و افزود: ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان در اجرای طرح امنیت محله محور حین گشت زنی در یکی از خیابان‌های خلوت سطح شهر تربت حیدریه به یک دستگاه خودرو در حال بارگیری قطعات خودرو مشکوک و جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

شاهرخی بیان کرد: ماموران در بررسی‌های اولیه متوجه گفته‌های ضد و نقیض راننده خودرو می‌شوند و او را جهت بررسی بیشتر به کلانتری منتقل می‌کنند.

وی تصریح کرد: در بازجویی‌های به‎عمل آمده متهم با مشاهده ادله پلیسی به ۱۲ فقره سرقت قطعات و تجهیزات داخل خودرو با همدستی ۴ نفر دیگر اعتراف که در این رابطه کلیه همدستان متهمان طی چند عملیات مجزا دستگیر شدند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=73344

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر