1

نصیرزاده: تذکر AFC به بازیکنان ارزش خبری ندارد

  • کد خبر : 73609
  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۸

سرپرست کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال معتقد است تذکر کنفدراسیون فوتبال آسیا به بازیکنان طبیعی است و هیچ گاه ارزش خبری ندارد.

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره انتشار اخباری در رسانه‌ها مبنی بر اینکه AFC به بازیکنان تذکر داده است توضیح داد: مدتی است که خبری درباره تذکر کنفدراسیون فوتبال آسیا به بازیکنان و رسانه‌ها منتشر و برای تمامی رسانه‌ها هم خبری مهم تلقی می‌شود. در حالی که در عرف بین‌المللی وقتی بازیکنی در زمین مسابقه کارت زرد می‌گیرد، هیات برگزاری مسابقه‌ها وظیفه دارد آن اخطارها را به فدراسیون یا باشگاه مربوطه اعلام کند و طی آن نیز بر اساس ماده ۱۳ علاوه بر اعلام اخطار به طور اضافه به بازیکنان تذکر می‌دهند که این رفتارها را مجددا تکرار نکند. حتی اگر بازیکنی کارت زرد دریافت نکرده باشد چنین تذکری را معمولا به او نمی‌دهند.

سرپرست کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال افزود: چنین تذکری از نظر فیفا و کنفدراسیون‌ها به مفهوم یادآوری یک ماده در آیین‌نامه انضباطی است که فرد را متوجه رفتار خود می‌کند تا آن را در آینده تکرار نکند. این در حالی است که اعلام تذکرها در ایران به عنوان خبری مهم در رسانه‌ها منتشر می‌شود که از نظر بین‌المللی دارای اهمیت نیست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=73609

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر