1

فرد منتخب ریاست جمهوری باید در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد

  • کد خبر : 74495
  • ۲۳ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۶

هر چه اقتدار و عظمت داریم از نیروی انتظامی‌، ارتش‌، سپاه و نظامیانی است که با دل و جان از مرز و بوم دفاع می‌کنند و این همه امنیت و آسایش را برای مردم ایران رقم زده‌اند.

امام جمعه رفسنجان گفت: فرد منتخب ریاست جمهوری باید در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رفسنجان با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: حضرت زهرا (س) فرشته نجات عالم بشریت است و استفاده از دستورات ایشان در زندگی به‌ویژه برای دختران و زنان موجب رستگاری آن‌ها می‌شود.

وی با اشاره به آیه ۶۱ سوره آل ‌عمران این آیه را در شأن و منزلت ائمه عصمت و طهارت (ع) خواند و ادامه داد: بر اساس این آیه، اهل‌بیت (ع) و شیعیان و پیروان آنان در بهشت جایگاهی خاص دارند.

امام جمعه رفسنجان به سفارش پیامبر (ص) قبل از رحلت اشاره کرد و گفت: آن بزرگوار در حال احتزار بودند و فاطمه (س) را به عنوان امانت به حضرت علی (ع) سپرده و فرمودند «به خدا قسم فاطمه (س) سرور زنان اهل بهشت است و زمانی که روح از بدن من پرواز می‌کند، اول چیزی که خداوند از من سئوال می‌کند در مورد فاطمه (س) است»‌.

وی تصریح کرد: حضرت فاطمه (س) توجه خاصی به همسایگان به ویژه فقرا و نیازمندان داشتند ‌به طوری که با مشک به همسایگانی که توانایی آب آوردن نداشتند، آب می‌رساندند.

رمضانی‌پور برکات شرکت در جلسه عزای فاطمه زهرا (س) را بی‌شمار خواند و افزود: هر سال بیشتر از سال قبل شاهد برپایی این‌گونه مجالس در خانه‌ها‌، مساجد‌، حسینیه‌ها و تکایا هستیم و این نشان از علاقه شدید مردم و شیعیان به خاندان پیامبر (ص) است و حضرت فاطمه (س) الگوی بارز دفاع از ولایت بودند.

خطیب جمعه رفسنجان با اشاره به روز ارتش خاطرنشان کرد: هر چه اقتدار و عظمت داریم از نیروی انتظامی‌، ارتش‌، سپاه و نظامیانی است که با دل و جان از مرز و بوم دفاع می‌کنند و این همه امنیت و آسایش را برای مردم ایران رقم زده‌اند.

وی با تأکید بر توجه به سلامتی عنوان کرد: هر کسی باید سلامت خود و خانواده‌اش را مدیریت کند تا از هزینه‌های گزافی که برای درمان بیماری‌هایی که می‌توانیم پیشگیری کنیم، جلوگیری شود.

رمضانی‌پور به شعار سال ۹۲ اشاره کرد و گفت: در سال‌جاری باید انتخاباتی پرشور برگزار کنیم و با آگاهی و بصیرت فراوان فردی را انتخاب کنیم که در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد، تمام هم و غم او منافع کشور و ملت باشد و در عمل ثابت کند و از ابتدا تا انتها مطیع امر ولی‌فقیه است.

وی به انتخابات شوراها اشاره کرد و گفت: با تعمق و تدبر در این انتخابات باید شرکت کرد و فرد مورد اعتماد را انتخاب کرد.

رمضانی‌پور تصریح کرد: در حال حاضر و با وضع کنونی اقتصاد، چاره‌ای غیر از تغییر سبک زندگی نداریم لذا با پر‌هیز از تجمل‌گرایی به سمت اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم تا از توطئه‌های دشمن رهایی یابیم.

وی از زلزله بوشهر یاد کرد و ادامه داد: این حادثه طبیعی دلخراش دل همه ما را جریحه‌دار کرد و ما اعلام آمادگی برای کمک‌رسانی به بازماندگان و مردم دلاور این خطه از ایران اسلامی را داریم.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=74495

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر