1

ثبت نام در شورای‌ شهر با کلاه‌ کاسکت

  • کد خبر : 75466
  • ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۷

دومین روز ثبت‌نام از نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا از صبح امروز آغاز شده و تا ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه ادامه خواهد داشت.

 دومین روز از چهارمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا صبح امروز سه‌شنبه در فرمانداری تهران آغاز شد.

سعید احمدی‌شهرکی ، با بیان اینکه آمادگی ثبت‌نام از ۷۰۰ تا ۸۰۰ داوطلب شوراهای اسلامی شهر و روستا را داریم، اظهار داشت: تقاضای ما از داوطلبان این است که مدارک خود را کامل به همراه داشته باشند. چرا که در صورت ناقص بودن مدارک ثبت نام از آنها به عمل نمی‌آید.

*رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران تصریح کرد: دیروز ۱۵۵ نفر برای ثبت نام حضور یافتند که تنها از ۳۶ نفر آنها به صورت قطعی ثبت نام به عمل آمد.

*همچنین رئیس سایت انتخابات تهران گفت: ثبت ‌نام به صورت کاملا رایانه‌ای است و از طریق سامانه جامع انتخابات صورت خواهد گرفت.

*در محل فرمانداری تهران افرادی برای ثبت‌نام حضور داشتند که در بین آنها حضور جوانان بسیار چشمگیرتر بود.

* فردی که گفت که مدیر مدرسه است برای ثبت‌نام در فرمانداری تهران حضور یافت و گفت که می‌خواهم مدیریت برخی از مکان‌ها را اصلاح کنم چرا که به نظر می‌رسد آنگونه که باید مدیریت نمی‌شود.

*خانم ۲۹ ساله‌ای نیز برای ثبت‌نام به فرمانداری آمد و گفت که از لحاظ عمرانی کارهای خوبی می‌توانم انجام دهم اما می‌دانم که رای نمی‌آورم.

*همچنین حجت‌الاسلام صاحبی مدیر امور کانون‌های فرهنگی مساجد استان تهران نیز که قبلا مشاور استاندار سابق تهران‌ (کامران دانشجو) بوده است به فرمانداری تهران برای ثبت‌نام در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا مراجعه کرد.

* یکی از کسانیکه برای ثبت‌نام به فرمانداری تهران مراجعه کرد یک کلاه کاسکت در دست داشت و موتورش را هم جلوی درب فرمانداری پارک کرد.

*خانم ۳۲ ساله‌ای نیز به فرمانداری تهران مراجعه کرد و گفت مسئول پرستاری و پیراپزشکی نیروی انتظامی در کشور است و هم‌اکنون مدرس دانشگاه انتظامی خواهران بوده و گفت‌: می‌خواهم اشتغال به همراه درآمد را نهادینه کنم و از اشتغال بی‌درآمد جلوگیری خواهم کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=75466

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر