1

سیاست‌های آمریکا در جهت حمایت از گروه‌های تروریستی

  • کد خبر : 76420
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۸

اقدامات آموزشی و مجهز کردن تروریست‌ها در کشورهای هم‌جوار سوریه برای عملیات‌های توریستی علیه حکومت و مردم بی‌گناه سوریه موجب تقویت القاعده شده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: منحنی تثبیت قدرت حکومت بشار اسد در سوریه همچنان صعودی است و مجهز کردن تروریست‌ها و مخالفان حکومت بشار اسد توسط آمریکا و هم پیمانانش موجب تقویت القاعده شده است.

علاءالدین بروجردی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه منحنی تثبیت قدرت حکومت بشار اسد در سوریه همچنان صعودی است، اظهار کرد: به رغم همه اقدامات آمریکایی‌ها و هم پیمانان آنها به خصوص ترکیه و قطر برای مجهز کردن تروریست‌ها در سوریه، اقتدار حکومت بشار اسد در سوریه بیش از گذشته شده است.

وی افزود: اقدامات آموزشی و مجهز کردن تروریست‌ها در کشورهای هم‌جوار سوریه برای عملیات‌های توریستی علیه حکومت و مردم بی‌گناه سوریه موجب تقویت القاعده شده است.

رئیس کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه تقویت القاعده تقویت تروریست است، ادامه داد: این تقویت هیچ خط و مرزی را نمی‌شناسد همان گونه که آمریکا امروزه متأثر از خطر تروریسم بین‌المللی است.

بروجردی با اشاره به سیاست‌های آمریکا تاکید کرد: سیاست‌های آمریکا در جهت حمایت از گروه‌های تروریستی همچون القاعده در سوریه نشان دهنده تناقض کامل با ادعای آنها در مورد مبارزه با تروریسم است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=76420

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر