1

من تحریم آمریکا هستم که آن هم اهمیتی ندارد.

  • کد خبر : 7680
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۳

وزیر پیشنهادی نفت گفت: ممنوع الخروج و تحریم سازمان ملل نیستم، من تحریم آمریکا هستم که آن هم اهمیتی ندارد. به گزارش خبرنگار ایلنا،رستم قاسمی در حاشیه‌ای جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص مهمترین برنامه‌های وزارت نفت در آینده‌ای نزدیک افزود: صیانت استفاده از مخازن نفتی، جمع آوری گازهای […]

وزیر پیشنهادی نفت گفت: ممنوع الخروج و تحریم سازمان ملل نیستم، من تحریم آمریکا هستم که آن هم اهمیتی ندارد.
به گزارش خبرنگار ایلنا،رستم قاسمی در حاشیه‌ای جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص مهمترین برنامه‌های وزارت نفت در آینده‌ای نزدیک افزود: صیانت استفاده از مخازن نفتی، جمع آوری گازهای همراه نفت و برنامه ریزی اصولی برای استفاده از میادین مشترک نفتی، مهمترین برنامه‌های این وزارتخانه در آینده‌ است.
وی با بیان اینکه، با کمک مجلس و دولت چالش در حوزه‌ی نفت نخواهیم داشت تصریح کرد: امیدواریم با دیپلماسی خوب در حوزه‌ی انرژی بر چالش‌های موجود فائق آییم و در آینده و با تعامل نزدیک با مجلس و همکاری با دولت به مشکل جدی برخورد نکنیم.
رئیس قرارگاه خاتم الانبیا در خصوص صدور نفت به هند و بدهی‌های این کشور، اظهار داشت: گرفتن بدهی راهکار خود را دارد به هر حال فروش نفت قواعدی دارد و خریدار هم قواعدی دارد که براساس آن عمل می‌شود.
وی در پاسخ به این سوال که آیا نیروهای خود را از قرارگاه وارد وزارت نفت می‌کنید؟ گفت: نفت نیاز به ورود نیروهای جدیدی دارد ولی تزریق نیرو ازمجموعه نفت صورت می‌پذیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر