1

احداث و واگذاری ۱۶۰ هزار واحد مسکن مهر در پایتخت در سال جاری

  • کد خبر : 7749
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۸

استاندار تهران از احداث و واگذاری ۱۶۰ هزار واحد مسکن مهر در پایتخت در سال جاری خبرداد و گفت: مسکن جوانان در قالب مسکن مهر تعریف شده است. مرتضی تمدن در گفت‌وگو با خبرنگار«اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به اقدامات استانداری در خصوص مسکن جوانان، گفت: برنامه ویژه‌ای تحت عنوان مسکن جوانان نداریم اما […]

استاندار تهران از احداث و واگذاری ۱۶۰ هزار واحد مسکن مهر در پایتخت در سال جاری خبرداد و گفت: مسکن جوانان در قالب مسکن مهر تعریف شده است.

مرتضی تمدن در گفت‌وگو با خبرنگار«اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به اقدامات استانداری در خصوص مسکن جوانان، گفت: برنامه ویژه‌ای تحت عنوان مسکن جوانان نداریم اما همه شهروندان به ویژه جوانان می‌توانند از طریق ثبت‌نام برای مسکن مهر اقدام کنند.

وی با اشاره به حل مشکلات مربوط به مسکن پایتخت‌نشینان افزود:۱۶۰ هزار واحد مسکن مهر در حال احداث است و جوانان نیز می‌توانند از این طریق نسبت به تهیه مسکن اقدام کنند.

تمدان خاطرنشان کرد: پروسه ثبت نام تا تحویل واحدهای مسکن مهر حدود یک سال و نیم به طول می‌انجامد و متقاضیان باید مبلغی حداقل بین ۷ الی ۱۲ میلیون تومان داشته باشند، دولت نیز تا۲۰ میلیون تومان وام در اختیار آنها قرار می‌دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7749

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر