2

قرار است کلیه اختیارات مربوط به تصدی گری وزارتخانه ادغامی به بخش خصوصی تفویض شود

  • کد خبر : 7825
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۲:۳۹

سعید شریف زاده در نشست مشترک با مدیران و کارکنان بخش امور بین الملل وزارت صنایع و معادن با بیان اینکه در بحث ادغام قالب و مغلوبی از سوی هر دو وزارتخانه ادغامی وجود ندارد، افزود: آنچه مهم است اصل ادغام است که بخوبی انجام پذیرفت و در این بین همه ما کارمند دولت محسوب […]

سعید شریف زاده در نشست مشترک با مدیران و کارکنان بخش امور بین الملل وزارت صنایع و معادن با بیان اینکه در بحث ادغام قالب و مغلوبی از سوی هر دو وزارتخانه ادغامی وجود ندارد، افزود: آنچه مهم است اصل ادغام است که بخوبی انجام پذیرفت و در این بین همه ما کارمند دولت محسوب شده و آماده خدمتگزاری هستیم.

وی بار دیگر تاکید کرد: به دنبال ادغام وزارتخانه های صنایع ومعادن و بازرگانی به رغم تبلیغات مسموم دشمنان دولت خدمتگزار، اخراج دسته جمعی کارکنان وزارت صنعت، معدن و تجارت نه تنها صحت نداشته بلکه ساماندهی مجدد نیروی انسانی بدنبال ادغام امری طبیعی بوده و در این میان حتی یک نفر هم بیکار نخواهد شد.

شریف زاده در توضیح این مطلب ، گفت: وزارت صنایع ومعادن دارای ظرفیتها و پتانسیل های فراوانی است که در جریان ادغام تعدادی از نیروهای مازاد ستادی هردو وزارتخانه ادغامی به کارخانجات، واحدهای صنعتی ومعدنی و دیگر سازمانهای دولتی انتقال یافته و برای پرسنلی که دارای سنوات خدمت بالا هستند، بنا به تصمیم و و پیشنهاد خودشان، به مرحله بازنشستگی زودتر از موعد و یا بازخریدی نایل می شوند.

وی تصریح کرد: تا این زمان تعداد نیروی مازاد هر دو وزارتخانه مشخص نبوده و جلسه و کمیته ای نیز در این خصوص دروزارتخانه ادغامی شکل نگرفته است.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزارت صنایع ومعادن در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تعداد هر کدام از پرسنل وزارتخانه ادغامی صنایع ومعادن و تجارت  بطور مساوی و بالغ بریک هزار و ۱۲۶ نفر است که قرار است با تجمیع افراد یادشده تعداد ۷ معاونت و بیش از ۲۵ اداره کل جدید در وزارت صنعت، معدن و تجارت شکل گیرد.

شریف زاده در ادامه گفت: بدنبال ادغام دو وزارتخانه صنایع ومعادن و بازرگانی ، قرار است کلیه اختیارات مربوط به تصدی گری وزارتخانه ادغامی به بخش خصوصی تفویض شود و در این میان کارشناسان عالم، آگاه به مسایل تخصصی و دلسوز مبادرت به برنامه ریزی و تدوین استراتژی آینده حوزه کاری خود کنند.

معاون وزیر صنایع و معادن با بیان اینکه ما بدنبال ایجاد وزارتخانه ای چابک می باشیم ، یادآور شد:  در سالیان گذشته در وزارت صنایع ومعادن ، مشکلات ساختاری فراوانی در جذب نیروی انسانی بوجود آمده  همچنین عدم سازماندهی مشهود بوده و امکانات و فرصتها برای همه یکسان توزیع نشده بطوریکه هم اکنون این معاونت را با انبوهی از خواسته ها و مطالبات مواجه ساخته است.

وی در ادامه گفت: در گذشته طراحان وزارت صنایع ومعادن براساس چارت سازمانی ۷۵۳ نیرو برای ستاد وزارتخانه تعریف کرده بودند در حالکه قضیه معکوس شده و این عدد به یکباره به یک هزارو ۸۰۰ الی ۲ هزار نفر رسید که بدنبال آن سیل مشکلات و خواسته ها را به سوی معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جاری ساخت.

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزارت صنایع ومعادن افزود : با این اوصاف ما تلاش می کنیم تا پرسنل تلاشگر وزارت خانه ، نواقص و کمبودها را کمتر لمس نموده و مشکلات پدید آمده با سازماندهی مناسب و سعه صدر حل شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7825

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر