2

مشکل برخی قوانین و طرح ها درباره زنان

  • کد خبر : 79899
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۸:۰۹

توران ولی مراد در یادداشت تازه خود در خبرآنلاین، به وضع نابسامان نگرش و مبنای عمل در ارتباط با نقش و جایگاه زن در جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب پرداخته است.

ولی مراد در ابتدای مطلب خود می نویسد: «بعضی از قوانین و طرح ها و سخنانی که توسط بعضی از قانونگذاران و مدیران و سیاستمداران مطرح می شود نشان دهنده مسیری متضاد با نگرش اسلامی است که انقلاب اسلامی بر اساس آن شکل گرفت نسبت به زن. بالاتر از طرح این موضوعات خلاء های موجود است از آن چه باید در این سال ها عمل می شده و راهبردها جامعه را به آن سو هدایت می کرده و هنوز هم جایشان خالی است.»
این عضو وبلاگ نخبگان خبرآنلاین در بخشی از یادداشت می گوید: «عاجز دانستن زنان در توان مدیریت باعث شد برای دهه ها جایگاه زنان صرفا در بخش خدمت رسانی و خدمتگذاری و پیاده نظام چه در خانه ها و چه در جامعه دیده شود. از یک طرف زنان راه نیافتند پس نتوانستند توانایی های بالقوه خود را به فعل درآورند و از طرف دیگر نه به مدیران بالادست شناسانده شدند و نه به مردم تا سهم قابل توجه و بسزا در آراء مردم داشته باشند. این اجحاف در حق زنان در یک سیکل معیوب همین اشکالات را بازسازی کرد.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=79899

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر