0

سیاست‌مداران در این ماه رمضان دعا کنند که خداوند روحیه مدارا و محبت به مردم را به آن‌ها عطا کند

  • کد خبر : 7992
  • ۱۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۸

حسن بیادی با تاکید بر این‌که ماه رمضان فرصت مناسبی برای خودسازی سیاسیون و فعالان عرصه سیاست است، اظهار کرد: باید در این ماه رمضان از خدا خواست کمکمان کند تا بتوانیم با مردم مدارا داشته باشیم. وی توجه به بحث گذشت و جوانمردی، بخشش گناه دیگران و احترام به بزرگ‌ترها و ریش‌سفیدهای عالم سیاست […]

حسن بیادی با تاکید بر این‌که ماه رمضان فرصت مناسبی برای خودسازی سیاسیون و فعالان عرصه سیاست است، اظهار کرد: باید در این ماه رمضان از خدا خواست کمکمان کند تا بتوانیم با مردم مدارا داشته باشیم.

وی توجه به بحث گذشت و جوانمردی، بخشش گناه دیگران و احترام به بزرگ‌ترها و ریش‌سفیدهای عالم سیاست را از دیگر نکات با اهمیت در فضای سیاست دانست و اظهار کرد: سیاسیونی که همواره از این مسایل دم می‌زنند رفتار و کردارشان باید منطبق بر دین و سنت اهل بیت (ص) باشد.

بیادی هم‌چنین خاطرنشان کرد: نباید این طور باشد که از دین دم بزنیم ولی رفتار غیر دینی داشته باشیم یا این‌که رفتارمان غیر از رفتار علوی باشد، چراکه قرآن کریم ما را از این اعمال برحذر داشته و فرموده است ای اهل ایمان دیگران را به آنچه به آن عمل نمی‌کنید فرمان ندهید.

وی با تاکید بر این‌که سیاست‌مداران در فضای سیاسی باید به دنبال توسعه عمل صالح باشند، اظهار کرد: اگر اعمال صالح در جامعه شکل نگیرد جامعه به سمت تعالی، حرکت نخواهد کرد چراکه به هر ترتیب قرار است زمین متعلق به صالحان باشد.

بیادی هم‌چنین تاکید کرد: اگر رفتار انسان با فرامین الهی منطبق شد آن‌گاه هیچ وقت از ملامت ملامت‌کنندگان نمی‌ترسد در این راستا مجموعه کسانی که به فکر نوسازی اعمال صالح در جامعه هستند یک جامعه واقعی اسلامی را شکل می‌دهند. در چنین جامعه‌ای بصیرت ایجاد می‌شود و بر اساس آیات قرآن عمل خواهد شد.ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7992

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر