1

اختصاصی/آگاهانه یا ناآگاهانه چهره‌های تاثیر گذار نظام را تخریب کرده‌ایم

  • کد خبر : 80356
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۷

به دلیل اینکه حزب سازمان یافته و شکل گرفته‌ای در کشور نداریم شاهد کاندیداتوری افراد زیادی از هر دوجناح در انتخابات هستیم.

به گزارش اختصاصی خبرنگار افق:نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی، درباره تعدد کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: از آنجایی که آگاهانه یا ناآگاهانه شخصیت‌های اصلی نظام و افراد تاثیر گذار در انقلاب را در سیستم فعلی کشور تخریب کرده‌ایم، افرادی که امتحانی در نظام پس نداده‌اند، فضا را برای ورود به انتخابات مناسب دیده و وارد عرصه رقابت می شوند.

مسعود پزشکیان، عضو کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده اقلیت مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی افق نیوز اظهار داشت: تا زمانی که حزب به معنای واقعی در کشور وجود ندارد، گروههایی که به عنوان اصلاح طلب یا اصولگرا در جامعه فعالیت می‌کنند، نمی‌توانند کاندیدای مشخص و سازمان یافته‌ای برای انتخابات ریاست جمهوری معرفی کنند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذر شهر در خانه ملت یادآور شد: به دلیل اینکه حزب سازمان یافته و شکل گرفته‌ای در کشور نداریم شاهد کاندیداتوری افراد زیادی از هر دوجناح در انتخابات هستیم.

پزشکیان دلیل اینکه هر کسی با طرح ادعای احساس تکلیف وارد عرصه انتخابات شده است را، از صحنه خارج کردن افراد اصلی و تاثیر گذار در نظام دانست و گفت: از آنجایی که آگاهانه یا ناآگاهانه مهره‌های اصلی نظام و افراد تاثیر گذار در انقلاب را در سیستم فعلی کشور تخریب کرده‌ایم، افرادی که امتحانی در نظام پس نداده‌اند، فضا را برای حضور خود مناسب دیده و اصطلاحا احساس تکلیف می‌کنند و وارد عرصه انتخابات می‌شوند.

این نماینده اصلاح طلب مجلس با بیان اینکه بنده درحال حاضر هیچ احساس تکلیفی برای کاندیدا شدن نمی‌کنم گفت: منتظرم ببینم چه پیش می‌آید.

وی درباره حضور خاتمی در انتخابات ۹۲ و احتمال پیروزی وی در میدان رقابت گفت: معتقدم اگر خاتمی بیاید به نفع کشور است و اگر وی بپذیرد که وارد کارزار انتخابات شود، قطعا رای می‌آورد چرا که از جایگاه مردمی برخوردار است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=80356

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر