2

گسترش انتقادها به حادثه شوک آور اسارتگاه تعرض به دختران!

  • کد خبر : 80580
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۰

شبکه فرانس ۲۴ در گزارشی آورد: انتقادهای زیادی به عملکرد پلیس آمریکا طی ده سال اخیر به سبب ناپدید شدن سه زن جوان وارد شده است.

 

استانیسلاس دو سنت ایپولیت خبرنگار این شبکه افزود ماموران پلیس آمریکا در طول روز در برابر چشمان بهت زده ساکنان شهر کلیولند از خانه ای که سه زن ربوده شده در آن نگهداری می شدند بازرسی کردند.
وی افزود پلیس ترددها را اطراف این خانه ممنوع کرده است. ماموران پلیس فدرال (اف بی آی) و نیز ماموران پلیس علمی به بازرسی کامل از این خانه پرداختند.
پس از آزادی سه زن جوان، ساکنان محله به شادی پرداختند اما پس از پایان یافتن شور و شوق اولیه پرسشهای زیادی مطرح شده است.
پرسش اولیه این است که سه زن زنده در این خانه پیدا شده است اما آیا زنان دیگری نیز در اسارت بوده اند که در این مدت جان باختند؟

در این خانه چه چیزی پیدا خواهد شد؟ چگونه سه زن مدت ده سال در این خانه اسیر بودند در حالی که هیچ یک از ساکنان محله چیزی نفهمیده است؟ چگونه یک نوزاد در این خانه متولد شده است؟
این خبرنگار همچنین درباره جنجالها درباره رفتار پلیس گفت پلیس تحقیقات زیادی درباره ناپدید شدن این دختران جوان کرده بود اما هرگز مالک خانه نگران نشده بود. این فردی ۵۲ ساله است که به شغل رانندگی اتوبوس اشتغال دارد. وی و دو برادرش در بازداشت به سر می برند. مظنون اصلی پیشتر به علت آنکه کودکی را در اتوبوس جا گذاشته بود، مورد بازجویی پلیس قرار گرفته بود اما تحقیقات بیشتری از خانه او صورت نگرفته بود. همچنین پلیس یک بار در خانه او را زده بود اما پلیس به علت آنکه کسی در را باز نکرده بود، بیشتر پیگیری نکرده بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=80580

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر