4

یک کارمند عالی که ماهانه هشت تا ۹ میلیون تومان حقوق می‌گیرد

  • کد خبر : 80664
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۶

فراکسیون کارگری مجلس به عنوان مدافع حقوق کارگران، این تحقیق و تفحص را پیگیری می‌کند و ما متقاضیان تحقیق و تفحص می‌خواهیم تامین اجتماعی عاری از سیاست بازی باشد.

نماینده ارومیه در مجلس با بیان اینکه یک کارمند عالی رتبه شرکت ساختمانی تامین اجتماعی ماهانه هشت تا ۹ میلیون تومان حقوق می‌گیرد،گفت: ما متقاضیان تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی، می‌خواهیم این سازمان عاری از سیاست بازی باشد.

به گزارش فارس، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس در جلسه علنی صبح امروز خانه ملت در سخنانی به عنوان یکی متقاضیان تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: استفاده از ارز مرجع برای صنایع پتروشیمی تحت پوشش و فروش محصولات به نرخ ارز آزاد، پرداخت پاداش‌های غیر متعارف به مدیران و اعضای هئیت مدیره، نوع انتصابات و عدم رضایت جامعه تحت پوشش خدمات تامین اجتماعی از جمله سرفصل‌های این تحقیق و تفحص است.

وی افزود: فراکسیون کارگری مجلس به عنوان مدافع حقوق کارگران، این تحقیق و تفحص را پیگیری می‌کند و ما متقاضیان تحقیق و تفحص می‌خواهیم تامین اجتماعی عاری از سیاست بازی باشد. قاضی پور ادامه داد: یک کارمند عالی رتبه شرکت ساختمانی تامین اجتماعی هشت تا نه میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند در حالی که بیشترین حقوق نمایندگان مجلس ۲۷۰۰ هزار تومان است و مجلس اضافه کاری یا حق موارد دیگری ندارد.

نماینده ارومیه در مجلس خاطر نشان کرد: گران فروشی که در سطح جامعه رخ داد و مردم به حق صدایشان درآمد یکی از عوامل آن تامین اجتماعی بود، شش یا هشت ماه پس از انتصاب مدیران تامین اجتماعی تغییر می‌کند،چرا باید اینگونه باشد؟  وی افزود: یکی از اعضای شرکت‌های وابسته به تامین اجتماعی بابت حضور در هر جلسه ۷۵۰هزار تومان پول می‌گیرد، آیا این شرعی است، این سزاوار نیست که از حق کارگردان چنین دستمزدهایی پرداخت شود.

قاضی پور در خاتمه خاطر نشان کرد: ۵۰ درصد کارگران فاقد مسکن هستند و اگر تامین اجتماعی پول دارد بهتر است پول‌هایش به سمت تامین مسکن کارگران برود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=80664

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر