5

به خاطر همسرم از فوتبال خداحافظی کردم

  • کد خبر : 81950
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۳

سر الکس فرگوسن اعلام کرد که وفاداری به همسرش مهمترین دلیل برای اعلام بازنشستگی اش از مربیگری فوتبال بوده است.

سارا علم بیگی: مربی ۷۱ ساله منچستر یونایتد پنج روز پس ازاعلام تصمیم شکه کننده اش در ارتباط با خداحافظی اش از دنیای فوتبال، برای اولین باردلایل خود را بازگو کرد.
فرگوسن به خبرنگاران گفت که از کریسمس سال گذشته تصمیم به پایان دادن به حضورش در فوتبال گرفته است.
سرمربی افسانه ای منچستر یونایتد گفت: «در واقع همه چیز وقتی تغییر کرد که خواهر همسرم کتی فوت کرد. کتی در حال حاضر خیلی احساس تنهایی می کند و من خیلی وقت ها با خودم فکر می کنم که کتی ۴۷ سال مسئولیت خانواده را به عهده گرفته، از پسرهایمان حمایت کرده و خودش را فدای من کرده است.»
او همچنین گفت: «کتی الان چند تا نوه دارد که عاشق مادر بزرگشان هستند، اما به هر حال کتی بهترین دوستش یعنی خواهرش را از دست داده، و این موضوع خیلی مهم است.»
فرگوسن ادامه داد: «من همچنین فکر می کنم که خیلی مهم است که به عنوان یک برنده از فوتبال جدا بشوم. این نکته ی مهمی برای این باشگاه است. چیزی که من همیشه می خواستم در این باشگاه انجام بدهم، اینکه همیشه برنده باشم.»
فرگوسن و باشگاه تمایل داشتند تا موضوع خداحافظی را به بعد از بازی با سوانسی بیاندازند، اما با توجه به پخش شدن برخی شایعات این موضوع زودتر اعلام شد.
سر الکس فرگوسن در پایان گفت: «خیلی سخت بود که این موضوع را یک راز نگه داریم. گاهی وقت ها باید بعضی مسائل را از خانواده هم مخفی نگه داشت. ما به پسرهایمان این موضوع را در ماه مارس گفتیم، اما برادر من تا سه شنبه شب از خداحافظی من اطلاع نداشت. من دلم می خواست که به فوتبالیست ها و اعضای باشگاه هم این موضوع را بگویم. اما با شروع شایعات همه چیز سرعت گرفت و مجبور شدم زودتر خبر را اعلام کنم.»
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=81950

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر