2

کرملین: پوتین مذاکرات جدی با نتانیاهو در مورد سوریه خواهد داشت

  • کد خبر : 82051
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۵

حمله هوایی اخیر اسرائیل به تاسیساتی در حومه دمشق که طی آن ده‌ها نفر از نظامیان و مردم عادی سوریه کشته و زخمی شدند، باعث وخامت بیشتر اوضاع پیرامون سوریه شده است.

سخنگوی رئیس‌جمهوری روسیه با اشاره به افزایش نگرانی مسکو از تشدید وخامت اوضاع پیرامون سوریه، گفت: ولادیمیر پوتین مذاکرات بسیار جدی در این زمینه با «بنیامین نتانیاهو» خواهد داشت.

خبرگزاری فارس: کرملین: پوتین مذاکرات جدی با نتانیاهو در مورد سوریه خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری «نووستی»، “دمیتری پسکوف” سخنگوی رئیس‌جمهوری روسیه اعلام کرد که مقامات مسکو بشدت نگران رو به وخامت گذاشتن روند اوضاع پیرامون سوریه هستند.

پسکوف روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: متاسفانه اوضاع به سمت ادامه و تشدید وخامت پیش می‌رود و این مسئله نمی‌تواند باعث نگرانی روسیه نشود و به همین دلیل مسئله سوریه، مهمترین موضوع مذاکرات روز سه شنبه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل با ولادیمیر پوتین خواهد بود.

وی تاکید کرد: با توجه به اوضاع کنونی، مذاکرات در این خصوص بسیار جدی خواهد بود.

حمله هوایی اخیر اسرائیل به تاسیساتی در حومه دمشق که طی آن ده‌ها نفر از نظامیان و مردم عادی سوریه کشته و زخمی شدند، باعث وخامت بیشتر اوضاع پیرامون سوریه شده است.

سخنگوی پوتین همچنین در پاسخ به سئوال دیگری یادآور شد که هنوز نمی‌تواند در مورد امکان شرکت رئیس‌جمهوری روسیه در کنفرانس بین‌المللی که قرار شده تا بزودی برای بررسی اوضاع سوریه برگزار شود، اظهارنظر کند، چرا که این مسئله به برنامه کاری ولادیمیر پوتین و بخصوص به شکل و چارچوب برگزاری این کنفرانسی بستگی خواهد داشت که هنوز مشخص نیست.

وزرای امور خارجه روسیه و آمریکا هفته گذشته در مسکو به توافق رسیده‌اند تا دولت و مخالفان سوری را برای یافتن راه حلی سیاسی در زمینه حل بحران در این کشور تشویق کرده و همچنین تلاش کنند تا هرچه سریعتر کنفرانسی بین‌المللی در زمینه حل و فصل مناقشه در سوریه برگزار کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=82051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر