1

بهزاد فراهانی:کارهای غیر اخلاقی دخترم به من ربطی ندارد+تصویر

  • کد خبر : 82167
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۳

فراهانی در حالی دخترش را نابغه می داند که پیش از به صورت علنی اعلام کرده بود که کارهای غیر عرف و اخلاق دخترش ربطی به او ندارد.

چند روز قبل خبری مبنی بر قتل گلشیفته فراهانی در فضای مجازی منتشر شد که بار دیگر نام این بازیگر پر حاشیه را بر سر زبان ها انداخت و او را به تیتر یک بسیاری از رسانه ها تبدیل کرد.

چندی بعد بهزاد فراهانی در واکنش به شایعه قتل دخترش، گلشیفته اظهار داشت: این خبر دروغ است. چون همین دیشب با گلشیفته صحبت کردم، شاد و سرحال بود.  ما از نخبه‌ها استفاده نمی‌کنیم و بعد که آنها مجبور به مهاجرت شدند تازه یادمان می‌آید که چه استعدادهایی را از دست داده‌ایم. این را از حیث وضعیت دخترم نمی‌گویم و هستند ایرانی‌های مستعد که سازوکار مدیریتی گاه از آنها استفاده نکرده‌اند.

البته پیش از این نیز یادداشتی در “چلچراغ” از بهزاد فراهانی منتشر شد که اگر چه در این نوشته سعی کرد با اشاره ای کوتاه از علت حضور برخی از هنرمندان ایرانی در محافل هنری غرب بگذرد. اما غربتی را که این گروه از هنرمندان در غرب بدان دچار شده اند خوب تشریح می کند.

وی می نویسد:

“این روزها بیش از هر چیز به یاد بچه هایی هستم که ایران نیستند و در خارج از کشور فعالیت می کنند.  وقتی می بینم جوانانی که ساکن خارج از ایران هستند،عاطفه شرقی شریف خود را دارند، اما غصه ناهنجارغربت هم در دلشان هست و آنها را رنج می دهد. وقتی از دور به آنها نگاه می کنیم، می بینیم دارند زندگی می کنند، کار می کنند و… اما غصه هایشان را نمی بینیم، چرا شرایط باید طوری باشد که هنرمندان اهل فکر ما ترجیح بدهند جای دیگری زندگی کنند؟”

فراهانی در حالی دخترش را نابغه می داند که پیش از این به صورت علنی اعلام کرده بود کارهای غیر عرف و اخلاق دخترش ربطی به او ندارد.

این هنرمند در یک مصاحبه کوتاه گفته بود: من در این کشور زندگی می کنم و مسائل دخترم به من ارتباطی ندارد.

کمی به عقب باز می گردیم به زمانی که این بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون در برنامه ای که به مناسبت جشنواره کیش برگزار می شد به صورت غیر مستقیم و  با ذکر خاطره ای خاص، بی طرفی خودش را در مورد دخترش نشان داد.

وی در این برنامه در پاسخ به سئوال مجری که از او خواست خاطره ای را مطرح کند، بدون دلیل خاصی به خاطره مشترکش با مرحوم فتحی بازیگر نقش عمرعاص در سریال امام علی (ع) اشاره کرد و گفت : ما در یکی از مناطق جنوبی کار فیلم برداری را انجام می دادیم و شبها برای استراحت به هتلی در بندر عباس می رفتیم . یک دکه کوچک در مسیر بود که گاهی آنجا می ایستادیم و خرید می کردیم. یک روز که آنجا بودیم، دختری جوان به انجا آمد و توهین های بدی را نثار پیر مردی که صاحب دکه بود کرد و رفت. از او پرسیدیم: چرا جوابش را ندادی؟ پیرمرد مکثی کرد و سرش را پایین انداخت و گفت: او دخترم بود. برای همین پاسخی به او ندادم!

بهزاد فراهانی تا دو سال قبل هر خبر، و عکسی که از دخترش منتشر می شد را رد کرد و گفت: اگر من گلشیفته را بزرگ کرده ام بهتر از هرکس به این امر واقف هستم که دخترم اهل این چنین خودنمایی ها و خودفروختگی ها نیست وبه شما با قاطعیت می گویم این عکس‌ها واقعی و متعلق به دختر من نیست.

اما با انتشار یک فیلم غیر اخلاقی از گلشیفته که در وب‌سایت فرانسوی‌زبان «مادام لا فیگارو» منتشر شد، دیگر نتوانست منکر شود و ناچارا پای خود را از این ماجرا بیرون کشید.

مشرق

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=82167

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر