3

توزیع سهام عدالت اقدامی ارزشمند از سوی دولت بوده است.

  • کد خبر : 8235
  • ۱۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۹:۴۸

شهرزاد جلیلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار داشت: توزیع سهام عدالت در راستای توسعه و گسترش عدالت در جامعه اقدامی ارزشمند از سوی دولت بوده است. وی ادامه داد: باتوجه به ‌اینکه در دو ماه گذشته اداره پست شهرستان خرمشهر اقدام به توزیع برگه‌های دعوت‌نامه دریافت سود سهام عدالت به درب […]

شهرزاد جلیلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار داشت: توزیع سهام عدالت در راستای توسعه و گسترش عدالت در جامعه اقدامی ارزشمند از سوی دولت بوده است.
وی ادامه داد: باتوجه به ‌اینکه در دو ماه گذشته اداره پست شهرستان خرمشهر اقدام به توزیع برگه‌های دعوت‌نامه دریافت سود سهام عدالت به درب منزل افراد کرده‌ بود، برخی خانوارها دعوتنامه‌ها را هنوز به ادارات پست تحویل نداده‌اند.
مدیرعامل تعاونی سهام عدالت خرمشهر افزود: اداره پست شهرستان خرمشهر ۳۰ هزار و ۷۲۰ دعوتنامه را در سطح شهرستان توزیع کرده است.
وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۱۷ هزار نفر با تکمیل مدارک به اداره پست مراجعه و دعوتنامه‌های آبی رنگ را تحویل داده‌اند.
جلیلیان تصریح کرد: در راستای اجرای طرح توزیع سهام عدالت، مهلت ثبت‌نام آن دسته از دارندگان دعوت‌نامه سهام عدالت که تاکنون موفق به ثبت‌نام در شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستان نکرده‌اند، تا پایان شهریورماه سال ۹۰ تمدید شد.
وی در ادامه گفت: همچنین افرادی که پارسال شناسایی شدند اما دعوت‌نامه سهام عدالت دریافت‌ نکرده‌اند با مراجعه به اداره پست نسبت به دریافت دعوت‌نامه‌های خود اقدام کنند.
مدیرعامل تعاونی سهام عدالت خرمشهر اضافه کرد: در حال حاضر دو هزار و ۵۰۰ دعوت‌نامه خانوار خرمشهری در اداره پست موجود است.
وی افزود: این دعوت‌نامه به‌دلایل مختلف از جمله تغییر آدرس محل سکونت خانوارها، عدم ارائه آدرس و همچنین عدم حضور در منزل هنگام مراجعه پرسنل اداره پست، به دست متقاضیان نرسیده است.
جلیلیان خاطرنشان کرد: این افراد نیز باید به اداره پست مراجعه و با دریافت دعوت‌نامه‌های مذکور نسبت به تکمیل مدارک و ثبت‌نام در شرکت تعاونی اقدام کنند.
وی در ادامه از خانوارهایی که هنوز برگه آبیرنگ دعوت‌نامه سهام عدالت در اختیار دارند خواست با تکمیل مدارک این فرم‌ها را به اداره پست یا تعاونی سهام عدالت شهرستان تحویل دهند.
مدیرعامل تعاونی سهام عدالت خرمشهر با اشاره به اینکه پایان شهریورماه آخرین مهلت ثبت‌نام است، افزود: افرادی که این فرم‌ها را در اختیار دارند باید هرچه سریع‌تر با تکمیل مدارک به ادارات پست و تعاونی سهام عدالت خرمشهر مراجعه کنند.
وی گفت: پرداخت سود سهام عدالت از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد و مردم از مراجعه به شرکت تعاونی در این زمینه خودداری کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=8235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر