2

بیعت سردار با فرمانده + تصاویر

  • کد خبر : 83387
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۵

این فرمانده ۳۴ ساله در سال ۲۰۰۳ ازدواج کرد که ثمره این ازدواج یک دختر به نام «ندی» و یک پسر به نام «طارق» بود که اولی در زمان شهادت پدر ۵ سال و دومی تنها ۳ سال داشت.

 جنبش جهاد اسلامی فلسطین (حرکه الجهاد الإسلامی فی فلسطین)‏  در اواخر دهه ۷۰ میلادی توسط سه دانشجوی فلسطینی در مصر به نام های فتحی شقاقی، عبدالعزیز عوده و بشیر موسی با هدف مبارزه مسلحانه به عنوان یک استراتژی سیاسی برای نابودی کامل اسرائیل و برپایی حکومت اسلامی در فلسطین پایه گذاری شد و فتحی شقاقی دبیرکلی این جنبش را برعهده گرفت.
شاخه نظامی این سازمان «گردان‌های قدس» (سرایا القدس) نامیده می‌شود. آنان با طرح ریزی حملات بسیاری علیه اشغالگران قدس شریف، شامل چندین عملیات شهادت طلبانه (از جمله عملیات منحصر به فرد «بیت لید» در شهر نتانیا) و شلیک راکت‌های متعدد به سرزمین های اشغالی کشته‌های زیادی برروی دست اشغالگران گذاشتند که اوج این حملات را می توان شلیک راکت‌های فجر در خلال جنگ ۸ روزه به سمت شهرک های شهیونیست نشین و نیز شهر های مهم صهیونیستی مانند حیفا، نتانیا و تل‌آویو دانست که این امر در گذشته مسبوق به سابقه نبوده است.
مجاهدان گردان های قدس آماده شلیک راکت به سمت سرزمین های اشغالی می شوند
دکتر فتحی عبدالعزیز شقاقی (اباابراهیم) در تاریخ ۲۶ اکتبر ۱۹۹۵ در جزیره مالت ایتالیا هدف جوخه‌های ترور صهیونیست ها قرار گرفت و به شهادت رسید تا بعد از او دکتر رمضان عبدالله (شلح) دبیرکلی این جنبش را برعهده بگیرد.
تصاویر زیر متعلق است به یکی از دهها سردار نستوه این جنبش به نام «زیاد العبد احمد ابوطیر» (ابو طارق) که فرمانده سرایا القدس در شرق خان یونس بود.
او در تاریخ ۲۶ دسامر ۲۰۰۸ در حمله هوایی جنگنده های ارتش رژیم اشغالگر به این شهر، همراه با برادران و جمع دیگری از مجاهدین جنبش جهاد، در مسجد خلیل الرحمن شهر خان یونس به شهادت رسید.
ابوطارق ۳۴ ساله در سال ۲۰۰۳ ازدواج کرد که ثمره این ازدواج یک دختر به نام «ندی» و یک پسر به نام «طارق» بود که اولی در زمان شهادت پدر ۵ سال و دومی تنها ۳ سال داشت.

سردار شهید ابوطارق
سردار شهید ابوطارق بر سر مزار دکتر فتحی شقاقی
رهبر شهید جنبش جهاد اسلامی در اردوگاه «یرموک»(دمشق).
در روزهای گذشته این مزار به دست تروریست های وهابی سوریه  تخریب شد.
سردار شهید ابوطارق در کنار دکتر «رمضان عبدالله» (شلح) دبیرکل فعلی جنبش جهاد اسلامی فلسطین
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=83387

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر