7

مربی قهرمان در کنفرانس خبری بغضش ترکید+تصویر

  • کد خبر : 83389
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۸

یوپ هاینکس که در تابستان پیش رو جای خود را به پپ گواردیولا، سرمربی پیشین بارسلونا خواهد داد خداحافظی احساسی از بوندس‌لیگا داشت و در کنفرانس خبری پس از بازی بغضش ترکید.

تیم فوتبال بایرن مونیخ، قهرمان این فصل از رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان شب گذشته (شنبه) با نتیجه ۴ بر ۳ مقابل مونشن گلادباخ به برتری رسید تا آخرین بازی که یوپ هاینکس هدایت باواریایی‌ها در بوندس‌لیگا را به عهده داشت با برد همراه شود. او که در تابستان پیش رو جای خود را به پپ گواردیولا، سرمربی پیشین بارسلونا خواهد داد خداحافظی احساسی از بوندس‌لیگا داشت و در کنفرانس خبری پس از بازی بغضش ترکید.

هاینکس پس از اتمام این بازی در حالی که اشک در چشمانش حلقه زده بود به سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ گفت: لحظه تکان‌دهنده‌ای بود. من فوتبالم را از این باشگاه شروع کردم و در همین جا هم به مربیگری پرداختم. حالا با حضور در ورزشگاه بوکلبرگ که در آن خاطرات بسیاری دارم، جام‌های مختلف به دست آورده‌ام و شکست‌هایی را نیز تجربه کرده‌ام، حس غریبی به من دست داده است. باید از تمامی تماشاگرانی که باعث شدند این خداحافظی باشکوه برگزار شود تشکر کنم، چون آنها با لطف خود به من نشان دادند که در خانه خودم هستم.

به گزارش تسنیم، وی دیدار تیمش مقابل مونشن گلادباخ را دیداری جذاب و تماشاگرپسند خواند و گفت: ۱۰ – ۱۵ دقیقه اول این دیدار، براساس خواسته ما پیش نرفت و سورپرایز شدیم. با شوخی به پیتر هرمان، دستیارم گفتم فکر می‌کنم هنوز بازیکنان در جو جشن قهرمانی هستند و به خود نیامده‌اند. ما در این بازی سازماندهی خوبی نداشتیم و بازیکنان در رساندن پاس به یکدیگر خوب عمل نکردند. بین ۲ نیمه برخی اشکالات فنی که در نیمه نخست داشتیم را رفع کردم به همین خاطر در نیمه دوم بهتر شدیم و شبیه به همان بازی که در طول فصل انجام دادیم، عمل کردیم.

مربی ۶۹ ساله بایرن تصریح کرد: در این مسابقه احساس کردم که بازیکنانم با تمام وجود به خاطر من بازی می‌کنند. آنها در پایان از اینکه موفق شدند با این پیروزی این هدیه را به من بدهند خوشحال بودند. گلادباخ در این بازی فشار زیادی به ما آورد، آنها در زمین خوب جابجا می‌شدند و از تاکتیک‌های خوبی استفاده می‌کردند. مونشن‌گلادباخ حریف تمرینی خوبی پیش از حضور در ومبلی بود.

هاینکس در پایان در خصوص دیدار فینال لیگ قهرمانان و رویارویی با بورسیا دورتموند گفت: ما برای بازی فینال تمرکز لازم را خواهیم داشت. پیروزی برابر گلادباخ برای‌مان از اهمیت بالایی برخوردار بود چون حالا با روحیه و هماهنگی بیشتری به این بازی می‌رویم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=83389

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر