2

طرح بی شرمانه ترکیه و قطر برای جسارت به مرقد حضرت زینب

  • کد خبر : 85739
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۳

اطلاعاتی در دست است که ترکیه و قطر برنامه های خود را برای تخریب این مرقد به عنوان یکی از مناطق مورد توجه شیعیان در جهان در دستور کار خود قرار داده و برنامه های اولیه برای تحقق این هدف نیز آغاز شده است.

ترکیه وقطر برای برهم زدن تلاش های صورت گرفته جهت پایان به جنگ سوریه، طرح تخریب مرقد مطهر حضرت زینب (سلام الله علیها) و دامن زدن به جنگ طایفه ای بزرگ را در منطقه در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش هفته نامه عراقی المستقبل به نقل از منابع سیاسی عراقی خبر داد، اطلاعاتی در دست است که ترکیه و قطر برنامه های خود را برای تخریب این مرقد به عنوان یکی از مناطق مورد توجه شیعیان در جهان در دستور کار خود قرار داده و برنامه های اولیه برای تحقق این هدف نیز آغاز شده است.

به گفته این منابع این دو کشور حتی با رژیم صهیونیستی هم برای انجام حمله هوایی وارد مذاکره شدند اما صهیونیستها از بیم تبعات بسیار گسترده حاضر به مشارکت نشد.

منابع مذکور تاکید کردند هشدارهایی در این زمینه به آنکارا و دوحه ارسال شده و در آن تاکید شده تبعات تجاوز به عتبات مقدس شیعیان از جمله مرقد حضرت زینب (سلام الله علیها) می تواند تمامی منطقه را در آتش فرو ببرد.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=85739

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر