1

فتح‌الله‌زاده: نمی‌گذارم رحمتی پرسپولیسی شود

  • کد خبر : 86080
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۰

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: باشگاه پرسپولیس رقم خوبی به مهدی رحمتی پیشنهاد داده اما نمی‌گذارم او پرسپولیسی شود.

خبرگزاری فارس: فتح‌الله‌زاده: پرسپولیس رقم خوبی به رحمتی پیشنهاد داده/ نمی‌گذارم او پرسپولیسی شود

علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با بخش خبری ۱۴:۳۰ شبکه خبر در مورد وضعیت ماندنش در استقلال اظهار داشت: پارسال سال سختی را گذراندیم. بودجه دیر رسید و ما به مشکل خوردیم. شب گذشته هم به هیئت‌مدیره باشگاه گفتم می‌توانم حدود ۱۰ میلیارد تومان درآمدزایی کنم اما بودجه استقلال ۲۰ میلیارد تومان است و ۱۰ میلیارد دیگر را وزارت ورزش یا دولت باید تأمین کند زیرا تیم مال دولت است و ما هم در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و باید تیم قدرتمندی را تدارک ببینیم.

وی ادامه داد: اگر بودجه تأمین شود من در خدمت استقلال هستم وگرنه نمی‌توانم بیش از ۱۰ میلیارد تومان درآمدزایی و کارسازی کنم. توانم بیش از این نیست که هم کار اجرایی و درآمدزایی کنم و هم کل بودجه استقلال را تأمین کنم.

فتح‌الله‌زاده تصریح کرد: به جز دو سه باشگاه که خصوصی شده‌اند سایر تیم‌های لیگ برتر ۱۰۰درصد بودجه خود را از دولت می‌گیرند. ما هم می‌گوییم فقط ۵۰ درصد بودجه را به استقلال بدهند. من نظر دولت و شخص رئیس‌جمهور را هم می‌دانم خودش به من گفت که گفته است به پرسپولیس و استقلال کمک کنید. یک بار هم با رویانیان نزد رئیس‌جمهور بودیم که همین را گفت. ۱۰ میلیارد تومان برای دولت و وزارت ورزش پولی نیست. اکنون بودجه تراکتورسازی بیشتر از ۲۰میلیارد تومان است. سپاهان و پرسپولیس هم همین بودجه را دارند و ما صرفه‌جوترین تیم هستیم. باید ۱۰ میلیارد تومان دیگر را وزارت ورزش بدهد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه اکنون همه دستگاه‌ها با مشکل مالی مواجه هستند، اظهار داشت: سال گذشته از ۸-۹میلیارد تومانی که قرار بود به ما بدهند فقط ۳میلیارد تومان پرداخت شد و بار ۵-۶میلیارد دیگر را به دوش کشیدیم. اکنون باید طلب فصل گذشته بازیکنان را بدهیم کدام بازیکن مجانی بازی می‌کند؟‌ باید پول داشته باشیم تا با بازیکنان قرارداد ببندیم. ۱۰میلیاردی که من می‌گویم درآمدزایی می‌کنم را در طول فصل انجام می‌دهم. شرایط سخت است و باید با تعامل مشکلات را پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: به وزیر هم گفتم اگر کسی بیشتر از ۱۰ میلیارد تومان می‌تواند درآمدزایی کند و ۲۰ میلیارد بودجه را تأمین کند بیاید و مدیرعامل شود. من هم در هیئت‌مدیره باشگاه می‌مانم و کمکش می‌کنم.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه جواب وزیر به این پیشنهاد چه بود گفت: دیشب در هیئت‌مدیره هم جمع‌بندی کردیم و قرار شد عین این صحبت‌ها را بعد از بازگشت وزیر از سفر به اطلاع ایشان برسانیم تا ایشان تصمیم‌گیری کند.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه وضعیت امیر قلعه‌نویی در استقلال چه می‌شود، گفت: قلعه‌نویی با من مشکلی ندارد اگر من بمانم او هم می‌ماند اما اگر من نمانم نمی‌دانم تکلیفش چه می‌شود. نمی‌دانم قلعه‌نویی خواهد ماند یا نه البته من با او صحبت می‌کنم که بماند. من تا لحظه‌ای که در استقلال باشم جانم را برای این تیم فدا می‌کنم.

وی در مورد اینکه برای جذب بازیکن اقدام کرده است یا نه، گفت: با دو سه بازیکنی که مد نظر قلعه‌نویی بوده صحبت کرده‌ام و شنبه با آنها تمام می‌کنیم.

وی در مورد اینکه جدایی نکونام و منتظری از استقلال قطعی شده است، گفت: جدایی هیچ بازیکنی از استقلال قطعی نیست. این دو بازیکن باید از بازی تیم‌ملی با قطر بگردند و با آنها صحبت کنم. شاید منتظری ماندنش ۶۰ به ۴۰ باشد آن هم به خاطر اینکه ممکن است با باشگاه خارجی قرارداد امضاء کرده باشد. اما خسرو حیدری، مهدی رحمتی و سایر بازیکنان در استقلال خواهند ماند.

فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه باشگاه پرسپولیس با مهدی رحمتی صحبت کرده است یا نه،‌گفت: بله باشگاه پرسپولیس رقم خوبی به رحمتی پیشنهاد داده اما من نمی‌گذارم رحمتی به پرسپولیس برود و او را نگه می‌دارم نه اینکه رقم بیشتری از پرسپولیس به او بدهم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=86080

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر