3

سرگرمی تکان دهنده ی نظامیان اسرائیلی!+تصویر

  • کد خبر : 86098
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۵

یکی از تفریحات نظامیان رژیم صهیونیستی تیراندازی با گلوله جنگی به طرف فلسطینیها است بگونه ای که در آخرین حوادث از این دست ، اصابت گلوله یک کودک فلسطینی را فلج کرده است .

به نقل از روزنامه السفیر ؛ در داخل اتاق مراقبتهای ویژه (سی سی یو) در بیمارستان اسرائیلی «هداسا» ، کودکی ۱۲ ساله با نام «عطا شراکه» روی تخت بیمارستان آرمیده است. زیرا نصف بدن وی فلج شده  و  در غده پانکراس و ششهای وی مشکلات عدیده ای به وجود آمده است. دلیل این همه دردهایی که این کودک می کشد، فقط گلوله  آتش زای ویژه ای به موسوم به «دمدم» است که به بدن وی اصابت کرده است  . نیروهای اشغالگر اسرائیلی این گلوله را  از  فاصله چند متری به سمت وی شلیک کرده اند تا به نوعی تفریح کرده باشند.

مادر «عطا شراکه»  نحوه اصابت این گلوله به کودکش را در حالی که چشمانش پر از اشک است، برای  روزنامه السفیر روایت می کند : داستان  مجروحیت فرزندم عطا از ده روز پیش آغاز شده  است . پسرم وقتی که از مدرسه اش واقع در «مخیم الجلزون»  به سمت خانه باز می گشت بر اثر درگیری با نیروهای اسرائیلی و برخی جوانان هم مدرسه ای وی ، کیف مدرسه اش از دستش به زمین افتاد.

 

عطا کیف خود را برنداشت و تا سه روز بعد کیف در همانجا باقی مانده بود اما وقتی  از راهی  نزدیک به مدرسه  می گذشت  تا کیفش را بردارد سربازان اسرائیلی بدون هیچ دلیلی به سمت وی شلیک کردند.   مدرسه «مخیم الجلزون» در فاصله چند متری شهرک صهیونیستی «بیت ایل» قرار دارد که در حد فاصل استانهای رام الله و البیره واقع شده است.

یکی از همکلاسی های عطا شراکه می گوید: «عطا  نزد ما بود و به ما گفت می خواهد کیفش را که در محوطه پشت مدرسه افتاده بود بردارد ، اما در این منطقه سربازان اسرائیلی روبروی او ایستاده بودند . او به کیف نزدیک شد اما ناگهان نقش بر زمین شد زیرا نیروهای اسرائیلی بدون هیچ  دلیلی به سمت وی گلوله شلیک کردند.

یکی دیگر از دانش آموزان مدرسه با حالتی از ترس و وحشت می گوید: نمی دانیم چرا به سمت وی تیراندازی کردند زیرا در موقع تیراندازی هیچ گونه  درگیری با نیروهای اسرائیلی به وجود نیامده بود آنها از مسافت ۵۰ متری به وی شلیک کردند.در همین حال  خانواده این دانش آموز بی گناه فلسطینی می خواهند در دادگاه از ارتش اسرائیلی شکایت کنند  زیرا نظامیان  اسرائیلی گلوله ممنوعه  به سمت فرزندشان شلیک کرده است  بدون اینکه هیچ علتی برای آن داشته باشند.

از سوی دیگر  موسی شراکه عموی این کودک فلسطینی گفت : خانواده وی تماسهایی با چندین وکیل و مراکز قانونی داشته است تا عاملان این اقدام  را محاکمه کنند ، زیرا آنها فقط به قصد تفریح ، می خواستند وی را بکشند. علت  آن هم واضح است  زیرا جان کودکان ما برای آنان بسیار بی ارزش است.

«موسى شراکه» همچنین از ارتش اسرائیل خواست فیلم ضبط شده در دوربینهای نصب شده در این مناطق را بازبینی کنند. وی تصریح کرد: رسانه های اسرائیلی دروغ می گویند. آنها ادعا می کنند تیراندازی به سمت برادرزاده من به این علت بود که وی می خواست بطری آتش زا  به سمت سربازان پرتاب کند . آنها اگر راست می گویند فیلمهای ضبط شده را بازبینی کنند تا حقیقت روشن شود.

باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=86098

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر