2

حضور نوجوانان در درگیری‌های امروز شهرهای بریتانیا + تصاویر

  • کد خبر : 8764
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۸

در درگیری‌های امروز شهرهای بریتانیا، نوجوانانی دیده می‌شوند که حتی بعضا سن آنها به زحمت به ۹ سال می‌رسد. به گزارش جهان به نقل از دیلی‌میل، نوجوانان انگلیسی نیز در خیزش اخیر این کشور وارد عمل شده و برای خود نقشی را به عهده گرفته‌اند. در این بین سن برخی از آنها به زحمت به […]

در درگیری‌های امروز شهرهای بریتانیا، نوجوانانی دیده می‌شوند که حتی بعضا سن آنها به زحمت به ۹ سال می‌رسد.
به گزارش جهان به نقل از دیلی‌میل، نوجوانان انگلیسی نیز در خیزش اخیر این کشور وارد عمل شده و برای خود نقشی را به عهده گرفته‌اند. در این بین سن برخی از آنها به زحمت به ۹ سال می‌رسد.

آخرین خبرهای رسیده از لندن حاکی از آن است که پلیس احتمالا ظرف ۲۴ ساعت آینده از خودروهای آب‌پاش بیشتر و قوی‌تری علیه تظاهرکنندگان استفاده می‌کند، هر چند که تصاویر منتشر شده از استفاده پلیس از این خودروها در حال حاضر نیز حکایت دارد. البته به نوشته دیلی‌میل، این تصمیم هنوز قطعی نیست. پلیس بریتانیا پیش‌تر خودروهای زرهی جنکل را علیه معترضین وارد عمل کرده بود. همچنین پلیس قصد دارد که بر خشونت خود افزوده و رویکرد سخت‌تری را نسبت به مخالفان به کار بندد.

در شهر بیرمنگام سه نفر کشته شده‌اند و ناآرامی‌های شدیدی از منچستر گزارش می‌شود. در لیورپول یک مقر پلیس توسط تظاهرکنندگان به آتش کشیده شد. پلیس نیز به نوبه خود ادعا کرده است که در بیرمنگام به سوی نیروهایش از سوی معترضین تیراندازی شده است!

دیلی‌میل مدعی است که با حضور ۱۶ هزار نیروی پلیس، اوضاع در لندن نسبتا آرام و تحت کنترل است. تعداد بازداشتی‌ها به بیش از هزار تن رسیده که بیش از ۷۰۰ تن در لندن بازداشت شده‌اند.

شعله‌های خشونت در لندن پس از قتل یک جوان سیاهپوست ۲۹ ساله شعله‌ور شد. در جریان طغیان مردمی تاکنون ۴ نفر دیگر نیز کشته شده‌اند. تاکنون تصاویر یا مشخصاتی از کشته‌شدگان به دست نیامده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=8764

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر