3

جالب‌ترین هنرنمایی‌ها با لگو +تصاویر

  • کد خبر : 88621
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۸:۰۵

ساخت یک شهر با استفاده از لگو و یا بازسازی کشتی جنگی قدیمی با این وسیله نشان می دهد که افراد زیادی علاقه به لگو و هنرنمایی با آن دارند و هر روز وسیله های جدید را می سازند.

هر آنچه که در دستان بچه ها به مانند اسباب بازی می ماند گاهی می تواند به جالب ترین نحوه با دست بزرگسالان استفاده شود. لگو یکی از وسیله هایی است که برای هنرنمایی توسط بسیاری از آن استفاده میشود که در ادامه برخی از آن ها را مرور می کنیم.
** ونیز لگویی

در سال ۲۰۰۸ پس از صرف زمانی نزدیک به پنج ماه ۱۰ هنرمند ایتالیایی توانستند ونیز را با کاملترین شکل و جزئیات با استفاده از لگوهای مختلف طراحی کنند. آن ها در کار خود از بیش از ۱۰۰ هزار لگو کمک گرفتند که در نوع خود یک رکورد جالب محسوب می شود. ونیز لگویی هنوز هم در یکی از موزه های این شهر برای نمایش پا برجا مانده است.

** کشتی جنگی

هنرمند ژاپنی “ژون بریک” در سال ۲۰۰۹ پس از ۶ سال صرف وقت توانست یکی از جالب ترین مجسمه های لگویی دنیا را بسازد. او طرح خود را از یک کشتی جنگی زاپنی در جنگ جهانی دوم انتخاب کرد و آن را با تمام توانی که داشت بازسازی کرد. این کشتی نزدیک به ۵ متر طول دارد و  وزن آن نیز نزدیک به ۱۰۰ کیلوگرم شده است. این هنرمند اثر خود را به موزه جنگ ژاپن اهدا کرد تا برای همیشه از آن مراقبت شود.

** وندینگ از جنس لگو

این دستگاه توسط فردی به نام آندریاس ساخته شده است و به طور کامل و دقیق نیز کار می کند. این دستگاه از ۴ سنسور نوری، ۴ صفحه لمسی و دو موتور ساخته شده است اما باقی ابزار آلات آن از همان لگوهای همیشگی هستند. این هنرمند برای این دستگاه حتی جایگاه سکه نیز ایجاد کرده است. وندینگ لگویی تنها یک نمونه در دنیا دارد که بیش از یک سال برای ساخت آن زمان صرف شده است.

** دروغ سنج لگویی

چندی پیش دو طراح برتر به نام های “کارن ویلکینسون” و “مایک پتریش” تواسنتند دستگاهی جالب را طراحی کنند که به عنوان دروغ سنج لگویی شناخته میشود  آن ها با ساختن یک دستگاه لگویی و قرار دادن سنسورهای خاص یک آرامش سنج که البته به دروغ سنج نیز معروف شده است ساختند. این دستگاه قابلیت آن را دارد که سطح پوست را آنالیز کرده  و با توجه به اطلاعات به دست آمده میزان آرامش را برگرداند.

** قلعه لگویی

“مایک دویل” هنرمندی است که به تازگی به دسته افرادی که با لگو هنرنمایی می کنند پیوسته است و یک قلعه با استفاده از ۲۰۰ هزار قطعه لگو ساخته است. این هنرمند می گوید برای ساخت این قلعه نزدیک به ۸ ماه زمان صرف کرده است و در این ۸ ماه نیز ۶۰۰ ساعت خود را تنها در زیرزمین خانه اش گذرانده است، جایی که این مجسمه ساخته شد. او می گوید ابتدا قصد داشتم یک قلعه کوچک بسازم ولی بعد از آنکه قلعه اول تمام شد تصمیم گرفتم قلعه را گسترش بدهم و همینطور آن را به اندازه حال حاضر در آوردم.

باشگاه خبرنکاران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=88621

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر