1

۱۳ منتخب مردم در شورای اسلامی شهر سنندج مشخص شدند

  • کد خبر : 89250
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱:۳۷

شمارش آرای شوراهای اسلامی شهر سنندج به پایان رسید و ۱۳ منتخبین مردم در این شورا مشخص شدند.

خبرگزاری فارس: 13 منتخب مردم در شورای اسلامی شهر سنندج مشخص شدند

فرماندار شهرستان سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج از اتمام شمارش آرا و معرفی منتخبین مردم در این شورا خبر داد و از حضور باشکوه مردم در انتخابات ۲۴ خرداد قدردانی کرد.

ولی‌الله میرزایی‌اصل عنوان کرد: آوردگاه انتخابات بیست و چهارم خرداد منصه ظهور جلوه‌هایی بی‌بدیل و زیبا از شجاعت، ولایتمداری، وفاداری، صلابت و عظمت مردم قدرشناس ایران اسلامی بویژه شهرستان سنندج بود.

وی اضافه کرد: بی‌شک حضور گسترده و آگاهانه مردان و زنان غیور و همیشه در صحنه، بخصوص جوانان پرشور و انقلابی ترجمان و تفسیر حماسه سیاسی در کلام رهبر عظیم‌الشان انقلاب بود.

فرماندار سنندج در ادامه تصریح کرد: در اجرای ماده ۵۲ قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور و ماده ۷۰ آیین‌نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر، نامزدهایی که نسبت به آرای اعلام شده شکایتی دارند می‌توانند به مدت دو روز به هیئت اجرایی مستقر در محل فرمانداری مراجعه نمایند.

این مسئول خاطرنشان کرد: شکایاتی قابل رسیدگی خواهد بود که مشخصات شاکی یا شاکیان شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، نشانی محل کار یا سکونت و امضای شاکی یا شاکیان را داشته باشد.

وی افزود: به ترتیب آرای کسب شده، یوسف اسدی با کسب ۳۹ هزار و ۸۲۳ رأی، سیدبهاالدین حسینی با ۶ هزار و ۶۶۳ رأی، جلال شریعتی با ۶ هزار و ۳۷ رأی، سیدانور رشیدی با ۶ هزار و ۲۲ رأی، فرزاد هلالی با ۵ هزار و ۹۵۸ رأی، غریب سجادی با ۵ هزار و ۸۴۳ رأی، وفا اصلانی با ۴ هزار و ۹۵۲ رأی، زهرا آوجیان با ۴ هزار و ۷۰۱ رأی، اسعد فتاحی با ۴ هزار و ۶۷۰ رأی، فردین زمانی با ۴ هزار و ۴۱۵ رأی، ماشاءالهی رضائی با ۴ هزار و ۲۴۰ رأی، لیلا فروتن‌نژاد با ۴ هزار و ۱۰۲ رأی و سیدکمال حسینی  با ۳ هزار و ۷۱۷ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر سنندج مشخص شدند.

میرزایی در پایان اذعان داشت: محمد محمدی، سیف‌الله رضائی، سرکه‌وت نجفی، نجم‌الدین ملائی، خالد عباسی و اکبر ویسانی نیز اعضای علی‌البدل شورای اسلامی سنندج هستند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=89250

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر