1

جلسه هم‌اندیشی مدیرعامل ملوان با اعضای شورای شهر بندرانزلی

  • کد خبر : 90022
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۷

جلسه هم اندیشی مدیر عامل باشگاه ملوان با جمعی از اعضای شورای شهر بندرانزلی برگزار شد.

خبرگزاری فارس: جلسه هم‌اندیشی مدیرعامل ملوان با اعضای شورای شهر بندرانزلی

در ابتدای این جلسه محمد صادق درودگر مدیر عامل باشگاه ملوان ضمن تبریک نیمه شعبان و همچنین انتخاب اعضای شورای شهرانزلی دراین پست، از آنها خواستار ارائه راهکارهای لازم برای کمک به باشگاه ملوان شد.

وی تاکید کرد: کمک به باشگاه ملوان در واقع کمک به جوانان و مردم شهر انزلی است که با این تیم زندگی می‌کنند. درودگر به سوابق درخشان باشگاه ملوان اشاره و اظهار امیدواری کرد تا در آینده این پیشینه تکرار شود.

در ادامه مه سیما نصیری ، تصریح کرد: ملوان متعلق به همه شهر و مردم است و همه باید به ملوان کمک کنند.

وی اعلام آمادگی کرد آن چه در توان دارد همراه با سایر منتخبین به ملوان و ورزش شهر انزلی کمک کنند.

موسی زنجان‌خواه گفت: باید به دنبال درآمد پایدار و دایمی برای باشگاه ریشه‌دار و مردمی ملوان باشیم. در گذشته با ایجاد کارخانه آسفالت در صدد کمک به باشگاه ملوان بودیم.

امیراحمدی فرد دیگر منتخب شورای شهر انزلی تصریح کرد: لزوم وجود تجهیزات و امکانات تخصصی پزشکی برای مردم انزلی و بالطبع ورزشکاران شهر و بازیکنان ملوان احساس می‌شود.

شعبان جعفری خاطر نشان کرد: فعالیت تیم‌های دیگر در فوتبال بندرانزلی به رشد و پویایی ملوان کمک می کند، همان گونه که در دهه ۶۰ و ابتدای دهه ۷۰ این مهم اتفاق افتاد.

وی با اشاره به پتانسیل بالای ورزش قهرمانی در بین ورزشکاران شهر انزلی، اظهار امیدواری نمود تا باشگاه ملوان در رشته های دیگر ورزشی نیز فعالیت کند.

در ادامه سعید آفتابی اظهار داشت: برای ایجاد زیر ساخت‌های لازم در باشگاه ملوان، تلاش چندانی صورت نگرفته و تنها تزریق پول به صورت اورژانسی در این باشگاه انجام شده است.

 

وی به مزایای شهر انزلی مانند منطقه آزاد اشاره و تصریح کرد خود شهر انزلی مثل ملوان یک برند معتبر است.

در ادامه صادق درودگر بیان داشت: در فوتبال ایران نقشه راه وجود ندارد. ما در باشگاه ملوان یک روش معکوس را برای کم کردن هزینه‌ها برگزیدیم. برنامه‌مان توجه به نیروهای باشگاه و کشور است. بعضی از دوستان القا می‌کنند ملوان نمی‌خواهد از جوانان خود استفاده کند.

مدیر عامل باشگاه ملوان یاد آوری کرد: روز شنبه جلسه‌ای را در تهران با مسئولان منطقه آزاد و همچنین بانک حکمت ایرانیان خواهیم داشت.

در پایان مراسم، فرماندار شهرستان بندرانزلی اظهار داشت: مدال های آسیایی و جهانی ورزشکاران انزلی با سه استان کشور برابری می‌کند. یکی از دلایل اصلی پیشرفت ورزش در انزلی وجود باشگاه ملوان است.

سعادتمند داوودی ادامه داد: ملوان الان یک باشگاه خصوصی است و مسئولان آن خودشان تصمیم می‌گیرد که چگونه این باشگاه را اداره کنند.

وی با اشاره به این که باید در باشگاه ملوان کارگروه ورزشی ایجاد شود، تصریح نمود: مصوبات مجلس در سال ۹۱ اجازه نمی‌دهد که به باشگاه‌های خصوصی کمک مالی شود، اما این کمک در قالب تیم‌های پایه امکان پذیر است.

دراین هم اندیشی مهرداد اسکندری مشاور مدیر عامل باشگاه ملوان و سیروس مرادی مسوول فرهنگی باشگاه ملوان نیز حضور داشتند.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=90022

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر