6

قرائتی: دختران خودشان را در معرض حراج قرار ندهند

  • کد خبر : 90908
  • ۰۶ تیر ۱۳۹۲ - ۹:۳۲

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با تاکید لزوم رعایت حجاب توسط بانوان گفت: دختران ارزش خودشان را در مقابل مردان حفظ کنند.

حجت‌الاسلام محسن قرائتی و مفسر قرآن عصر چهارشنبه در مراسم همایش طلایه‌داران هدایت ویژه مبلغان خواهر خراسان رضوی، اظهار کرد: همان‌طور که بانوان دوست ندارند، همسرانشان حتی ۲ درصد فرد دیگری را دوست بدارد، آن‌ها نیز نباید با رعایت نکردن حجابشان قلب همسرانشان را به درد بیاورند.

وی گفت: مردم نباید برای تحقق آرزوهایشان تلاش بسیاری کنند زیرا تحقق نیافتن هر آرزویی مطمئنا حکمتی داشته و به صلاح نبوده است.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه مردم باید در پوشیدن لباس رنگ روشن را انتخاب کنند، ابراز کرد: استفاده از رنگ سیاه مناسب نبوده و بهتر است مردم از رنگ روشن استفاده کنند.

حجت الاسلام قرائتی در ادامه با اشاره به این مطلب که محور صحبت‌های مردم باید قرآن و روایات باشد، عنوان کرد: بهتر است محور صحبت‌های مردم قرآن و روایات باشد تا اثرگذاری قابل توجهی داشته باشد.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور ادامه داد: دختران نیز خودشان را در معرض حراج قرار ندهند یعنی باید ارزش خودشان را در مقابل مردان حفظ کنند؛ پسران نیز نباید در دوران قبل از ازدواجشان با جنس مخالف خود ارتباط برقرار کنند زیرا ایجاد این ارتباط باعث می‌شود از ازدواج خود لذتی نبرند و همسرشان برایشان تکراری شود.

حجت‌الاسلام قرائتی با تاکید بر اقامه نماز توسط جوانان گفت: برای اینکه دختران و پسران جوان ما نماز را بپا دارند، باید نعمت‌های خدای متعال را برای آن‌ها برشماریم تا آن‌ها شرمنده شده و سپاس خدای را به جا بیاورند.

وی گفت: برخی مشکلاتی که برای مردم به وجود می‌آید به دلیل گناهانی است که آن‌ها انجام داد‌ه‌اند ولی بسیاری از این مشکلات نیز آزمایش الهی است که باید با سربلندی از آن آزمایش بیرون بیایند.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=90908

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر