1

امسال ستاره ها هم نتوانستند هالیوود را خوشحال کنند+تصاویر

  • کد خبر : 95643
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۴

“فواخرجی” که در خلال برنامه تلویزیونی “من و عسل” که “نیشان” مجری مشهور لبنانی آن اداره می کند گفت: این موضع من سیاسی نیست بلکه کاملا ملی است.

به گزارش جام فرهنگی به نقل از شبکه انگلیسی بی بی سی فارسی؛ تابستان، فصل فیلم های بزرگ و پرهزینه هالیوود است. ولی در تابستان امسال این فیلم ها نتوانسته اند گیشه هالیوود را پر کنند و به نظر می رسد در دوران بحران اقتصادی مردم هم ترجیح می دهند به دیدن فیلم های کم زرق و برق تر بروند.

اینها ستاره هایی هستند که اسم شان بالای سر در هر سینمایی می تواند صدها میلیون دلار بلیط بفروشد ولی امسال فیلم هایی مثل “ونجر تنهای جانی دپ” و “بعد از زمین ویل اسمیت ” فروش چندانی نداشته اند. در واقع فیلم هایی که بالای صد میلیون دلار هزینه ساخت آنها بوده در گیشه ها سود آور نبوده اند. این برای هالیوود خبر چندان خوشی نیست.

 

ویل اسمیت در بعد از زمین

جانی دپ در رنجر تنها

 

پال درگارابدیان رئیس بخش فروش فیلم در وب سایت هالیوود می گوید: تابستان ۲۰۱۳ پر از فیلم های گرانقیمت ناموفق بوده و سرخط خبرها موفق نبودن فیلم های بزرگ هالیوودی است، این هیچ وقت برای این صنعت خوب نبوده.

 

 

آمارها نشان می دهد که بیشتر فروش فیلم ها در تابستان امسال مربوط به فیلم هایی است که با بودجه کمتری ساخته شده و لزوما ستاره های خیلی بزرگی در تیتراژشان دیده نمی شود.

 

 

برخی منتقدان می گویند در شرایط اقتصادی فعلی مردم سرکیسه را سفت کرده اند و در انتخاب فیلم ها بیشتر دقت می کنند و حاضر نیستند برای دیدن هر فیلمی پول بدهند.

 

پال درگارابدیان می افزاید: تعداد فیلم ها با سناریوهای تکراری زیاد است. مثلا مردم تبلیغ فیلم “سقوط کاخ سفید” را می بینند و می گویند عین فیلم “آلین پود سقوط کرده” است. این نشان می دهد بیشتر فیلم ها از یک ژانر هستند. اینهاست که مشکل ساز شده.

 

به گزارش بی بی سی، مردمی که برای پول خود زحمت کشیده اند نمی خواهند آن را صرف فیلم های تکراری کنند. بزرگ ترین ستاره های هالیوود و فیلم های پرهزینه ای که از تکنولوژی های جدید در ساخت آنها استفاده شده هر سال تابستان ها را به یکی از پول سازترین زمان های سال برای هالیوود تبدیل می کردند ولی به نظر می آید که امسال فقط چهره های مشهور و تولیدات پر زرق و برق مردم را به سینماها نمی کشاند. صرفه جویی اقتصادی شاید تا حدی ذائقه سینمایی مردم هم تاثیر گذاشته است.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=95643

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر