2

اول شهریور به عنوان آخرین مهلت برای ثبت‌نام دانش‌آ‌موزان

  • کد خبر : 9594
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۷:۵۱

اداره‌کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش در بخشنامه‌ای اعلام کرد: اول شهریور آخرین مهلت ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس است. افق به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت آموزش و پرورش، بر اساس بخشنامه اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و ستاد مرکزی نظارت بر ثبت‌نام؛ پایان وقت […]

اداره‌کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش در بخشنامه‌ای اعلام کرد: اول شهریور آخرین مهلت ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس است.

افق به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت آموزش و پرورش، بر اساس بخشنامه اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و ستاد مرکزی نظارت بر ثبت‌نام؛ پایان وقت اداری دوشنبه‌ اول شهریور به عنوان آخرین مهلت برای ثبت‌نام دانش‌آ‌موزان در مدارس کشور تعیین شد.

در این بخشنامه تصریح شده است: با استناد به مصوبه شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش درخصوص ثبت‌نام به موقع از دانش‌آموزان و نظر به تاکید وزیر آموزش و پرورش بر ساماندهی نیروی انسانی، فضاهای آموزشی و جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز برای کمک به مسئولان تصمیم‌گیر در نظارت منطقی امور مدارس ثبت‌نام دانش‌‌آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی تا پایان وقت اداری دوشنبه اول شهریور باید پایان پذیرد.

این بخشنامه می‌افزاید: به منظور تسهیل در روند جمع‌‌آوری اطلاعات مورد نیاز؛ مراحل ثبت‌نام مشروط دانش‌‌آموزان میان پایه (به استثنای موارد خاص) و دانش‌ آموزان مشمول امتحانات شهریور ماه نیز انجام شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9594

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر