1

امیر قلعه‌نویی:باختن به داماش قهرمانی‌مان را تلخ کرد

  • کد خبر : 96847
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۹

سرمربی تیم فوتبال استقلال معتقد است در بازی روز پنجشنبه مقابل داماش همه “استقلال” متفاوت را شاهد خواهند بود. او همچنین می‌گوید: برای پیروزی و گرفتن ۳ امتیاز برابر میزبان خود به میدان می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدارش تیمش برابر داماش گیلان در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: خیلی خوشحالم به شهر خدا بیامرز مادرم که اصلیتی رشتی داشت آمدم. از اینجا به مردم شهر رشت که فرهنگی غنی دارند، سلام می‌کنم و باید بگویم خاطرات شیرنی از این شهر داشته و دارم.

وی با اشاره به اینکه در روزهای گذشته روی نقاط ضعف و قدرت داماش کار کرده است، افزود: امیر عایدنی و افشین ناظمی از دوستان بسیار خوب من هستند و به خاطر داشتن این تیم به آنها تبریک می‌گویم. البته بیشتر به آقای عابدینی که یک مربی بومی و کاربلد را به عنوان سرمربی تیمش انتخاب کرده، تبریک می‌گویم. عابدینی مدیرعاملی است که مدیر فنی هم هست و راجع به فوتبال هم صاحب نظر بوده و من به ایشان اعتقاد دارم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: برای بردن به رشت آمده‌ایم هرچند سال گذشته در دو دیدار رفت و برگشت به این تیم باختیم که شکست بازی برگشت خیلی تلخ بود. من دوست داشتیم با برد قهرمانی را جشن بگیریم اما باختیم، که آن نتیجه شکست تلخی برای من بود.

وی با تاکید بر اینکه در این هفته روی روی تاکتیک‌های تیم داماش کار کرده، اظهار داشت: من به تیم خود اطمینان دارم و برای پیروزی و گرفتن ۳ امتیاز این بازی به میدان می‌رویم، امتیازی که به ما برای باقی ماندن در کورس قهرمانی کمک می‌کند.

قلعه‌نویی در مورد اینکه چرا تیمش ایجاد موقعیت می‌کند اما در امر گلزنی ضعیف ظاهر می‌شود؟، خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم باید در نواختن ضربات خصوصا ضربات آخر بیشتر دقت کنند. البته این مشکل در بازی با فجرسپاسی حل شده بود اما در دیدار با بار دیگر برای‌مان پیش آمد. در آن بازی اصلا مستحق پیروزی نبودیم زیرا صبا بهتر از ما بازی کرد و نتوانستیم روی دروازه آنها ایجاد موقعیت کرده و یا از فرصت‌های خود بهتر استفاده کنیم.

وی بار دیگر اعلام کرد مطمئن باشید استقلال در بازی با داماش عملکرد نامطلوب خود در دیدار با صبا را جبران کرده و در این مسابقه پیروزی می‌شود، اضافه کرد: در بازی فردا پنجشنبه استقلال متفاوتی را در رشت مقابل داماش خواهید دید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص تیم داماش هم خاطرنشان کرد: هر چند این تیم یکسری از بازیکنانش را دست داده اما نفرات تاثیرگذاری همچون مهدوی و یک فوروارد خوب را در اختیار دارد و همین مسئله کارمان را برای رسیدن به پیروزی سخت می‌کند.

وی در مورد جدایی مجتبی جباری و مشکلات خط هافبک استقلال پس از رفتن این بازیکن اظهار داشت: جباری بازیکن بزرگی است ولی یکی دو بازیکن به نام‌های جمشیدیان و لاوره را جذب کردیم که فعلا شرایط بازی را ندارند. البته نمی‌خوام در مورد بازیکنانی که باشگاه نتوانست جذب کند، صحبت کنم.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که تمرکزش روی بازی با داماش است یا دیدار با بوریرام در لیگ قهرمانان آسیا؟ که وی اینگونه به این سوال پاسخ داد: تمام بازی‌ها برای ما مهم است و داماش و بوریرام تایلند نداریم. در این روزها همه بازی‌ها را جدی می‌گیریم و با قدرت ‌در هر مسابقه‌ای به میدان می‌رویم.

دیدار تیم‌های داماش گیلان و استقلال تهران در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور ساعت ۱۹:۳۰ روز پنجشنبه در ورزشگاه عضدی رشت برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=96847

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر