1

اتهام فساد اخلاقی یکی از مجریان سابق بی بی سی+تصویر

  • کد خبر : 96967
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱:۱۹

یکی از مجریان سابق بی بی سی که پیشتر دو بار در ارتباط با فساد اخلاقی بازداشت و بازجویی شده بود، امروز رسما به ۱۲ فقره آزار و اذیت جنسی متهم شد.

دیو لی تراویس در دهه های ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ میلادی از مجریان معروف رادیو بی بی سی بود و با جیمی ساویل دیگر مجری مشهور بنگاه سخن پراکنی بریتانیا که فساد اخلاقی گسترده وی سال گذشته فاش شد نیز ارتباطاتی داشته است.


پلیس اسکاتلند یارد انگلیس که درباره سوءاستفاده های جنسی جیمی ساویل و دیگران تحقیق می کند، امروز اعلام کرد که دیو لی تراویس به ۱۲ فقره سوءاستفاده و آزاد جنسی ۹ دختر و زن جوان متهم شده است. قربانیان وی بین ۱۵ تا ۲۹ سال سن داشته و بین سال های ۱۹۷۷ تا ۲۰۰۷ هدف آزار و اذیت این مجری مشهور بی بی سی قرار گرفته اند.
تراویس ۶۸ ساله که در پاییز و زمستان سال گذشته دو بار توسط پلیس بازداشت و بازجویی شد، هم اکنون به قید وثیقه آزاد است و باید جمعه هفته آینده در دادگاه وست مینستر شهر لندن حضور یابد.
نماینده دادستانی انگلیس نیز با تایید تشکیل پرونده قضایی برای این مجری سابق بی بی سی اعلام کرد: ما پس از بررسی دقیق شواهد و مدارک جمع آوری شده توسط پلیس، به این نتیجه رسیدیم که از مجموع ۱۹ اتهام مطرح شده علیه آقای تراویس، مستنداتی در مورد ۱۲ اتهام وجود دارد که وی باید در دادگاه پاسخگوی آنها باشد.
تراویس اتهامات مطرح شده را رد کرده و از تشکیل پرونده قضایی علیه خود ابراز تاسف و تعجب نموده است.
یکی دیگر از مجریان باسابقه بی بی سی به نام استوارت هال اخیرا به اتهام چندین فقره کودک آزاری و سوء استفاده جنسی از دختر بچه های ۹ تا ۱۷ ساله به ۳۰ ماه زندان محکوم شد.
استوارت هال ۸۳ ساله متهم بود که طی سال های ۱۹۶۷ تا ۱۹۸۶ و در اوج فعالیت های خود برای بی بی سی، چندین کودک را مورد سوءاستفاده و آزار و اذیت جنسی قرار داده است.
وی پیش از دستگیری در اواخر سال ۲۰۱۲ میلادی، گزارشگر ورزشی در شبکه ۵ رادیو بی بی سی بود.
طی ماه های گذشته چند مجری سابق و فعلی بی بی سی با اتهامات مشابه بازداشت و مورد بازجویی قرار گرفته اند.
برخی از افراد بازداشت شده با جیمی ساویل مجری مشهور بی بی سی که فساد اخلاقی گسترده وی پاییز سال گذشته فاش شد، ارتباط داشته اند.
جیمی ساویل که در دهه ۱۹۶۰ میلادی کار خود را در رادیو و تلویزیون بی بی سی آغاز کرد، به مدت چهار دهه از مجریان مشهور این بنگاه بود و با سفارش و پیگیری های مارگارت تاچر نخست وزیر اسبق انگلیس، از ملکه این کشور لقب سر دریافت کرده بود.
ساویل در اکتبر ۲۰۱۱ میلادی و در سن ۸۴ سالگی مرد، اما هنوز سالگرد مرگ وی فرانرسیده بود که گزارش های فساد اخلاقی وی رسانه ای شد.
افق نیوز/ایرنا:این مجری سرشناس متهم بود که در طول بیش از چهار دهه فعالیت خود در بی بی سی صدها نفر از زنان، دختران و حتی پسران کم سن و سال را مورد تجاوز و یا آزار و اذیت جنسی قرار داده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=96967

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر