2

ناوگان دریایی به سبک مینیاتور+ تصاویر

  • کد خبر : 97389
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۶

علاقه به ادوات نظامی در افراد مختلف متفاوت است اما در علاقمندان دوآتشه، تب این علاقمندی تنها زمانی فروکش میکند که این افراد برای خودشان یک تانک یا ناو جنگی داشته باشند.

علاقه به ادوات نظامی در برخی افراد تنها به مطالعه یا نوشتن مقالات مختلف محدود می شود، عده ای نیز اطلاعات خود را آموزش داده و در اختیار دیگران میگذارند اما در علاقمندان دوآتیشه، تب این علاقمندی تنها زمانی فروکش میکند که این افراد برای خودشان یک تانک یا ناو جنگی داشته باشند.

“فلیپ وارن” یک هنرمند ۶۵ ساله است که از کودکی علاقه بسیاری به ساعت مجسمه و البته ناوهای جنگی داشته است. او با ترکیب کردن علاقه و هنرش توانسته یک ناوگان کامل جنگی از کشتی های مینیاتوری را بسازد تا تمام کشتی ها را در خانه خود داشته باشد.

این مرد که از چوب کبریت برای کار خود استفاده می کند توانسته است ۴۶۳ کشتی مختلف را بسازد. او در ساخت این کشتی ها تا حد توان و دانشش، جزئیات را رعایت کرده است و هر کدام از روی مدلی واقعی ساخته شده اند.

او از سن ۱۷ سالگی مشغول ساخت کشتی های مینیاتوری بوده و برای هر کدام از آن ها نزدیک به ۵ ماه زمان لازم است. او بخش بزرگی از کشتی های خود را به موزه های نظامی اهدا کرده است و برخی دیگر برای آموزش به سربازان استفاده می شود.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=97389

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر